۱۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۱۶۵۱۷
مسؤول شورای هماهنگی خوزستان:

گزارش جدید آمانو ادامه دروغ پردازی های امریکا است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ، گزارش اخیر آمانو مدیر کل آژانس بین الملی اتمی از برنامه هسته ای ایران را یک آبرو ریزی و افتضاح سیاسی برای این نهاد بین المللی عنوان کرد و گفت: این گزارش سراسر دروغ ، ساخته و پرداخته سرویس های جاسوسی امریکا و منافقین است.
حجت الاسلام محمد صادق عظيمي، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان
حجت الاسلام محمدصادق عظیمی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز،با اشاره به گزارش جدید آمانو ادامه دروغ پردازی های امریکا و گروهک منافقین است ، اظهار داشت: امریکا وگروهک منافقین در سال های 2004 و 2007علیه برنامه صلح آمیزهسته ای کشورمان دروغ پردازی می کنند.

وی گفت:این نهاد بین المللی تخصصی که طبق اساسنامه خود باید در خدمت بهره مندی کشورهای عضو معاهده MPT از فناوری صلح آمیز هسته ای باشد عملا' به بازیچه امریکا و صهونیست ها تبدیل شده است و این واقعا' جای تاسف دارد.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان افزود:گزارش آمانو که با هماهنگی مستقیم دولتمردان امریکایی تنظیم و نوشته شده یک فرافکنی در مساله وال استریت و انحراف افکار عمومی از مساله عقب نشینی مفتضحانه امریکا از عراق است.

وی ادامه داد: با ابراز تاسف از اینکه اسراییل وامریکا با داشتن سلاح هسته ای هیچ گاه زرادخانه های اتمی آنان مورد بازرسی قرار نگرفته است افزود:تاسیسات هسته ای جمهوری اسلامی ایران بارها مورد بازرسی دقیق بازرسان آژانس قرار گرفته و به اعتراف خود آنان هیچ گونه انحرافی از برنامه صلح آمیز هسته ای کشورمان مشاهده نشده است.

حجت الاسلام عظیمی با این حال ارایه گزارش اخیر مدیر کل آژانس بین المللی اتمی را بی تاثیر در ادامه برنامه صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: القا اینکه ایران تلاش می کند به سلاح هسته ای دست یابد یک دروغ بزرگ است چون امریکایی ها و صهیونیست ها هیچ مدرکی دال بر صحت گفتار خود ارایه نکرده اند.


حجت الاسلام عظیمی با بیان اینکه امریکا تنها کشوری است که از سلاح اتمی بر ضد بشریت استفاده کرده است گفت:کشوری همچون جمهوری اسلامی ایران که صاحب منطق در دنیاست هیچ گاه برای پیشبرد اهداف خود از سلاح هسته ای استفاده نمی کند.

وی با بیان اینکه تاریخ مصرف سلاح هسته ای حتی به عنوان به ابزار دفاعی پیشگرانه قابلیت خود را از دست داده است تاکید کرد :انتظار جهانیان از آژانس ، خلع سلاح هسته ای جهانی و دنیایی بدون سلاح هسته ای است ولی باید استفاده صلح آمیز از انرژی اتمی را برای همه کشورها فراهم کند. /9458/ت302/ص
ارسال نظرات