۱۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۱۱۶۱۹۴
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

رمز پیروزی انقلاب اسلامی، گفتن «نه» به قدرت‌های استکباری است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: مردم ایران در مبارزات خود دریافتند که تمام نارسایی ها و ناکامی های آنان در مبارزه با استعمار داخلی مولود دسیسه‌ها و حمایت‌های استکبار خارجی از مستبدان داخلی است.
راهپيمايي 13 آبان
فیروز رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگر خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: امام راحل با درک اهمیت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از این حرکت با عنوان انقلابی بالاتر از انقلاب اول یاد کردند.

وی خاطر نشان کرد: مردم ایران در مبارزات خود دریافتند که تمام نارسایی ها و ناکامی های آنان در مبارزه با استعمار داخلی مولود دسیسه‌ها و حمایت‌های استکبار خارجی از مستبدان داخلی است، به همین دلیل رمز پیروزی انقلاب اسلامی، کلام «نه» به دولت‌های خارجی بود.

رضایی با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران‌ اظهار داشت: 13 آبان نقطه عطف استکبارستیزی انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود، این حرکت به دست نخبگانی صورت گرفت که امکان تهمت‌زنی به ایشان به عنوان چماق به دستان امکان‌پذیر نبود، در واقع حرکت دانشجویان پیرو خط امام حرکتی هوشمندانه و نخبه‌گرایانه سیاسی بود.

وی در ادامه با بیان اینکه بیداری اسلامی موجی از شور و شعور دینی را در کشورهای منطقه به راه انداخته است، تصریح کرد: امروز شاهد تحقق پیش بینی مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش موج بیداری در قلب اروپا و آمریکا هستیم، اکنون این حکومت ها به دلیل مشکلات اقتصادی و اجتماعی دچار مشکلات عدیده ای هستند که اعتراضات مردم چند شهر آمریکا به سیاست های دولت نمونه بارز آن است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی افزود: بیداری اسلامی هشدار بزرگی برای استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است که ادامه این موج اضمحلال دولت های سلطه گر و استعماری را تسریع خواهد بخشید./935/پ202/س
ارسال نظرات