۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۱۱۵۹۰۶
در سال گذشته؛

‌300 طلبه خواهر خوزستانی به عمره مفرده اعزام شدند

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان بیان داشت: سال گذشته تعداد 300 طلبه خواهر به عمره مفرده اعزام شدند.
‌300 طلبه خواهر خوزستانی به عمره مفرده اعزام شدند
مرتضی جعفری نژاد، معاون فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خواهران خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به تشریح برنامه های صورت گرفته از سوی این معاونت در سال گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: بیش از 150 مورد کلاس های قرآن، اخلاق و افزایش بصیرت سیاسی ویژه طلاب خواهر سراسر حوزه های علمیه استان خوزستان برگزار شد.

وی با بیان این که اعزام 300 طلبه خواهر به عمره مفرده در سال گذشته یکی از فعالیت های این معاونت است، افزود: همچنین حضور فعال در نمایشگاه های کشوری همچون حضور در جشنواره سراسری قرآن و کسب امتیازات کشوری، شرکت در نمایشگاه بین المللی قرآن و عرضه کردن فعالیت های تربیتی و فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان و حضور در مسابقه شهید مطهری و کسب رتبه های برتر از دیگر فعالیت های این معاونت در سال گذشته هستند.

جعفری نژاد خاطر نشان ساخت: برگزاری اردوی فرهنگی معنوی ویژه مدیران مدارس در عید سعید غدیر سال گذشته که با شرکت 31 نفر از مدیران مدارس علمیه صورت گرفت از مهمترین فعالیت معاونت فرهنگی و تربیتی حوزه علمیه منطقه دو کشوری است که امیداوریم این حرکت ادامه پیدا کند.

این مقام مسؤول با اشاره به برگزاری دوره تربیتی هر ساله ویژه مشاوران و کادر معاونت فرهنگی و تربیتی حوزه علمیه خواهران خوزستان، عنوان کرد: پرورش مشاوران تربیتی مدارس علمیه شهرستان ها از اولویت های این معاونت است.

وی از دیگر کارهای هرساله معاونت فرهنگی و تربیتی حوزه علمیه خواهران خوزستان برگزاری اردوی طلیعه حضور ویژه طلاب جدید خواند و افزود: سال گذشته این اردو در دزفول با شرکت 350 نفر و امسال با حضور حدود700 نفر در نخستین ترم تحصیلی برگزار می شود./9463/پ202/س

ارسال نظرات