۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۱۵۸۰۴
امام جمعه بناب:

اعتراضات گسترده در آمریکا نشانه ای از برقراری عدالت جهانی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی تاکید کرد: حقایق موجود در کشورهای اسلامی، اعتراضات گسترده در آمریکا و اروپا و همچنین فرهنگ انتظار شیعه نویدبخش برقراری حکومتی بر پایه عدل و عدالت و آموزه های دینی در منطقه است.
اعتراضات گسترده در آمریکا نشانه ای از برقراری عدالت جهانی است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت ‌الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب، امروز در دیدار طلاب و دانش آموزان حوزه های علمیه و مدارس این شهر اظهار داشت: بیداری اسلامی از الطاف بزرگ الهی به امت اسلامی برای خروج از یوغ استکبار و استعمار است.

وی با تاکید بر اینکه جهان به سمت نظام ولایی حرکت می کند، تصریح کرد: حقایق موجود در کشورهای اسلامی، اعتراضات گسترده در آمریکا و اروپا و همچنین فرهنگ انتظار شیعه نویدبخش برقراری حکومتی بر پایه عدل و عدالت و آموزه های دینی در منطقه است.

امام چمعه بناب با اشاره به این که بیداری ملت ‌ها مقدمه‌ ای برای یک تحول عظیم است و جهان آبستن یک حادثه بزرگ و عجیب است، افزود: امروز شاهد تحقق وعده‌های الهی هستیم، قدرت‌های زر و زور و تزویر چه بخواهند و چه نخواهند ملت‌ها به طرف رشد و تکامل در حال حرکت هستند.

حجت الاسلام بنابی در ادامه با تاکید اجتناب دولتمردان از اتخاذ موضعی همراه با افراط و تفریط در قبال حوادث منطقه ای اظهار داشت: امروز دولت و ملت باید تلاش کنند تا تمام شیفتگان به سوی اسلام ناب محمدی جذب شوند، نه به اسلام‌های ترکیه لائیک و اسلام‌های بی تفاوت و مکتب پوشالی.

امام جمعه بناب با بیان این که اقدامات و سخنان افراطی و تفریطی ملت های آگاه و بیدار را از نظام جمهوری اسلامی رویگردان خواهد کرد، افزود: باید حول محور ولایت و رهبری حرکت کنیم و تابع مقام معظم رهبری باشیم، خود محور و خودسر نباید بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هشتم آبان روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی افزود: جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان میهن اسلامی بایستی تاریخ دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی را مطالعه کرده و پیروزی از منویات ولایت فقیه پیشقدم باشند./935/پ202/س
ارسال نظرات