۲۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۱۱۴۹۶۶
مسؤول بسیج طلاب اردبیل:

انزوای ملت ایران توطئه جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان اردبیل گفت: پروژه جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی منزوی کردن ملت ایران در منطقه است، غافل از این‌که مردم انقلابی خاورمیانه و شمال آفریقا از آرمان های ملت ایران الهام گرفته اند.
ولايت فقيه/1
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت ‌الاسلام حسین نوری، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان اردبیل، امروز در یادواره شهدای دانشجوی شهرستان گرمی اظهار داشت: استکبار جهانی با راه اندازی جنگ رسانه ای و تبلیغاتی علیه ایران، دنبال اسلام هراسی و شیعه هراسی در منطقه است.

وی با تاکید بر این‌که غرب به دنبال ارائه تصویری مبهم و مخدوش از اسلام در دنیا است، خاطر‌نشان کرد: پروژه جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی منزوی کردن ملت ایران در منطقه است، غافل از این‌که مردم انقلابی خاورمیانه و شمال آفریقا از آرمان های ملت ایران الهام گرفته اند.

حجت الاسلام نوری تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر توطئه‌های دراز مدت دشمنان دانست و گفت: امروز ولایتمداری و تبعیت از منویات رهبری، در حقیقت ادامه راه امام راحل و شهدای انقلاب است.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی و جهاد در مقابله با تهاجم گسترده فرهنگی غرب خاطرنشان کرد: هیمنه و غرور دشمنان اسلام شکسته شده، از این رو غرب درصدد متهم کردن ملت ایران به کارهای ضد انسانی و تروریستی است، اما غافل از این موضوع است که ماهیت نظام اسلامی، مردم‌سالاری دینی و حفظ کرامت انسان ‌هاست.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان اردبیل با بیان اینکه ملت ایران درس آموخته مکتب ولایت،‌ شهادت و انسانیت هستند، گفت: نباید احساس کنیم که شهادت تنها در سنگر مجاهدت با دشمن حاصل می‌شود بلکه بالاترین ایثار و شهادت‌طلبی امروز در سنگر مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن در حال شکل گرفتن است./935/پ202/س
ارسال نظرات