۲۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۱۴۹۶۱

پذیرش رشته تخصصی کلام اسلامی در حوزه علمیه بناب

خبرگزاری رسا ـ پایان مهر‌ماه آخرین مهلت نام‌نویسی در آزمون پذیرش رشته تخصصی کلام اسلامی در حوزه علمیه بناب است.
حوزه علميه بناب
حجت الاسلام قدرت صفرزاده، معاون آموزش حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: نام‌نویسی از داوطلبان شرکت در آزمون ورودی رشته تخصصی کلام اسلامی حوزه علمیه شهرستان بناب آغاز شده که پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این‌که ظرفیت پذیرش طلبه اعلام شده از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور سی نفر است، خاطر نشان کرد: اولین ورودی های رشته تخصصی کلام اسلامی در نیمسال دوم سال تحصیلی 90-91 مشغول به تحصیل خواهند شد.

حجت الاسلام صفرزاده در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل گروه های چهار و پنج نفره پژوهشی در پایه های مختلف تحصیلی خبر داد و گفت: این گروه های پژوهشی با در خواست موضوع تحقیقی از معاونت پژوهشی حوزه، ضروع به فعالیت می کنند که طی این دوره از نظارت استاد راهنما بهره مند هستند.

وی با بیان این‌که هر یک از اساتید راهنما به تناسب موضوع تحقیقی انتخاب می‌شوند، گفت: برای هر پایه تحصیلی کار پژوهشی خاصی تعریف شده که قرار است، پژوهش های عالی در نشریات رتبه دار علمی به چاپ برسد.

معاون آموزش حوزه علمیه بناب آشنایی طلاب با روش های پایان‌نامه‌نویسی، تحقیق، مقاله‌نویسی و کار‌گروهی را از دیگر مزایای این طرح دانست و گفت: تداوم این طرح در دراز مدت نتایج مطلوب علمی خواهد داشت./935/پ202/س
ارسال نظرات