۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۳۸۳
امام جمعه بناب:

حجاج فرصت معنوی مناسک را در بازارها سپری نکنند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی گفت: حجاج نباید پول خود را در بازارهای عربستان خرج کرده و از این طریق سعودی‌ها را تقویت کنند.
امام جمعه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب امروز در جشن میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اظهار داشت: باید با عمل به آموزه های نجات دهنده ائمه اطهار (ع) در مقابله با هجمه فرهنگی و عقیدتی دشمنان وارد میدان شویم.

وی ادامه با تاکید بر این‌که دوستداری امام هشتم تنها در جشن و سرور در سالروز میلاد آن حضرت خلاصه نمی شود، گفت: تنها با عمل به آموزه های دینی و احکام الهی می توانیم ارادت و شیعه بودنمان را ثابت کرده و در جهان به عنوان پیروان راستین ائمه معصوم مطرح شویم.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ایام حج و آغاز اعزام زائران سرزمین وحی خاطرنشان کرد: حجاج بیت الله الحرام بایستی با دقت نظر در اعمال و رفتار خود، آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران نزد دولت سعودی را حفظ کرده و بهانه دست دشمنان اسلام ندهند.

حجت الاسلام باقری بنابی تصریح کرد: همه شیعیان بی‌گناهی که در کشورهای همسایه کشته می‌شوند، با پشتیبانی مالی وهابیت برنامه‌ریزی شده است، بنابراین حجاج نباید پول خود را در بازارهای عربستان خرج کرده و از این طریق سعودی‌ها را تقویت کنند.

وی با تاکید بر این‌که باید در ایام حج تمتع منزلت شیعیان و کرامت ایرانیان در عربستان حفظ شود، گفت: مسؤولان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری بایستی نهایت تلاش خود را جهت رفاه حال حجاج و آرامش خاطر آنان داشته باشند.

امام جمعه بناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جریان تخلف بانکی اظهار داشت: این جریان عامل سرافکنده گی دوستان و علاقه‌مندان به نظام شده، در حقیقت متخلفان به امت ایران اسلامی، آرمان‌های امام راحل(ره) و خون شهدا جفا کردند.

وی با تاکید بر شناسایی و محاکمه سریع دستگاه قضایی خاطر نشان کرد: این عده متخلف تنها به خاطـر رسیدن به مطامع دنیا، با آبروی نظام اسلامی بازی کردند که باید با شدیدترین مجازات ها با عوامل آن برخورد شود./935/پ202/س
ارسال نظرات