۰۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۱۱۳۶۳۶
بخش پایانی/نماینده ولی فقیه در سپاه:

سپاه پرچمدار احزاب نیست و برای هیچ گروهی هزینه نخواهد شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه سپاه از همسویی جریانات استقبال می کند، این نهاد را یک نهاد مستقل و در خدمت آرمان های امام و رهبری دانست و تاکید کرد: سپاه پرچمدار هیچ حزبی نیست و برای هیچ گروهی نیز هزینه نخواهد شد.
حجت الاسلام علي سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران حجت الاسلام علي سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه، شامگاه چهارشنبه در دومین همایش بصیرت و جهاد علمی که در محل ساختمان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در شهر مقدس قم برگزار شد، با بیان اینکه سپاه طرفدار گفتمان انقلاب، امام و رهبری است، گفت: سپاه بالاتر از این مساله است که خود را برای گروه ها و احزاب هزینه کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: سپاه پاسداران یک نهاد مستقل و در خدمت آرمان های ولی فقیه است و امروز آرمان های امام و رهبری را ترویج می کند چرا که ولی فقیه را نایب امام زمان(عج) می داند.

وی بیان داشت: این مساله به معنای طرفداری از یک حزب و گروه نیست، فلسفه بسیج و سپاه این است که بتواند بیست میلیون انسان را با گفتمان علوی، نبوی و امام و رهبری تطبیق دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ما از همسویی گروه ها با سپاه استقبال می کنیم، اما سپاه پرچمدار هیچ حزبی نخواهد بود و برای هیچ گروهی هزینه نخواهد شد، ما امروز فصل الخطاب را مقام معظم رهبری می دانیم و دنبال نهادینه کردن گفتمان امام هستیم.

حجت الاسلام سعیدی با تاکید بر اینکه اصولگرایی یعنی گفتمانی که دنباله روی گفتمان امام و رهبری است، ابراز داشت: اصالت دفاع از گفتمان علوی و نبوی است چون جبهه شیطان در تقابل با جبهه الهی است، طرفدران علوی و نبوی می ایستند و با تمام وجود از این گفتمان دفاع می کنند تا گفتمان علوی و نبوی قربانی نشود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به روی کارآمدن اصولگرایان بعد از اصلاح طلبان، گفت: اصولگرایان در حقیقت کسانی بودند که به دنبال گفتمان امام برخاستند، جامعه مدرسین، جامعه روحانیت و دلسوزان و انقلابیون و بسیجیان دنبال این مساله بودند که باید در جامعه گفتمان امام پیاده شود.

وی با بیان اینکه هنر این نظام این است که ولی فقیه بالای سر آن است و جلوی انحرافات را می گیرد، تاکید کرد: اگر ولی فقیه نبود با آن هجمه هایی که صورت می گرفت، تا کنون استخوان های نظام نیز پوسیده شده بود و هیچ گاه از این مساله نباید ساده عبور کرد.

حجت الاسلام سعیدی بیان داشت: مردم فرمان را از دست اصلاح طلبان گرفتند و به دست اصولگرایان دادند و ما در انتخابات های مختلف شاهد موفقیت آنان بودیم، در این دوران امیدواری بسیار بود که آب در مجرای اصلی خود قرار گرفته است، اما باید به این نکته اذعان کرد که تا مادامی که گفتمان علوی و نبوی در عمق جان مردم نفوذ نکند نمی توانیم اطمینانی به تدوام انقلاب و عدم انحراف از این مسیر داشته باشیم. /924/پ202/ج
ارسال نظرات