۰۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۱۱۳۵۴۶
امام جمعه بناب:

خیانت سران عرب به مردم انقلابی نابخشودنی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی گفت: خیانت سران برخی کشورهای عربی به انقلاب اسلامی مردم منطقه، خیانت به خدا و پیامبر اکرم(ص) و خیانت به ملل اسلامی است.
امام جمعه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت ‌الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه شهرستان بناب امروز در جمع مدیران و مسؤولان اجرایی این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: جریان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس درس عبرت و حجت برای فرد فرد ملت ایران است.

وی تأکید کرد: بعد از این همه مقاومت و پایداری، نظام جمهوری اسلامی برای ما یک میراث گرانبهاست و باید بیش از پیش از این میراث گرانبها مواظبت و حراست کنیم.

امام جمعه بناب همچنین از دفاع مقدس به عنوان امانت شهدا نام برد و گفت: این انقلاب امانت یک و نیم میلیارد مسلمانان دنیا است که در دستان ماست و باید با چنگ و دندان از آن حمایت کنیم، امروز تمام دشمنان نظام بر این مطلب واقفند که حرکت‌های مقدس مسلمانان توسط این نظام و رهبری به صورت مستقیم و غیرمستقیم هدایت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:: امروز که جوانان مصر سفارت اسرائیل را تسخیر می‌کنند و یا انقلابیون لیبی معتقدند که قانون اساسی آنها از قرآن اخذ خواهد شد، حرف‌ها و اقدامات ساده‌ای نیست، امام راحل این وعده‌ها را به ما داده بود و خیانت سران برخی کشورهای عربی به انقلاب اسلامی مردم منطقه، خیانت به خدا و پیامبر اکرم(ص) و خیانت به تمام ملل اسلامی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی بناب با بیان اینکه دفاع مقدس از هر جهت مقدس است؛ اظهار داشت: نشاط و حیات این نظام و این انقلاب مرهون دفاع مقدس است، گرچه در دفاع مقدس بهترین انسان‌ها را از دست دادیم، ولی در نتیجه بهترین‌ها نیز در برابر آن به دست آمده است.

حجت الاسلام باقری‌بنابی گفت: اگر دفاع مقدس نبود، این نظام هم نبود و این دفاع مقدس امتحان سخت برای ملت و مسئولان ما بود، بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان مرهون ایثارگری و فداکاری‌های ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

وی تصریح کرد: به برکت این قهرمانی‌ها و دفاع مقدس، ایران اسلامی و ملت را برای ابد قهرمان کرد و جوانان کشور را پخته و رمز و رموز مملکت داری را برای ما آموخت و کشور خرابه را از نو ساخت و دفاع مقدس، آنها را برای ما آموخت.

امام جمعه بناب در ادامه با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران بهترین اسوه و الگو برای ملت‌های بیدار است، گفت: مردم ایران بدون تکیه بر بیگانگان سرنوشت خود را در دست خود گرفتند و صد البته باید توجه کرد و هوشیار بود و ضمن عبرت گرفتن از تاریخ مواظب رخنه موریانه و جریان انحرافی به بدنه نظام باشیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی بناب با اشاره به جریانات انحرافی در ابتدای انقلاب افزود: در صفین نزدیکان امیرالمؤمنین علی(ع) در برابر ایشان ایستادند، در برابر ولایت شعار دادند، اما همه اینها باید درس عبرت برای وضع فعلی کشورمان باشد./935/پ202/س
ارسال نظرات