۰۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۱۱۳۵۰۸
زاکانی:

ائتلاف نظام سلطه، عناصر فتنه و جریان انحرافی برای براندازی انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما حساب جریان انحرافی را از دولت جدا می‌دانیم و خدمات و کارهای دولت را ارج می‌نهیم.
عليرضا زاکاني نماينده مردم تهران در مجلس هشتم ائتلاف نظام سلطه، عناصر فتنه و جریان انحرافی برای براندازی انقلاب است


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در مدرسه علمیه معصومیه(س) قم، به تبیین مسائل سیاسی کشور پرداخت و گفت: با توجه به شرایط حساس و نزدیک شدن به انتخابات وحدت اصولگرایان می‌تواند نقشه دشمنان را خنثی کند.

عضو جمعیت رهپویان انقلاب، از ائتلاف نظام سلطه، عناصر فتنه و جریان انحرافی برای براندازی انقلاب خبر داد و تصریح کرد: خانم دکتر فاطمی(صفتی) در اعترافات خود، از ماموریتی که در ایران داشت پرده برداشت و گفت؛ قرار بود از طریق انگلستان در داخل کشور با عناصر ملی ضد انقلاب، سران فتنه و جریان انحرافی ارتباط برقرار کنیم و آنها را مجاب کنیم تا جبهه‌ای مقابل جبهه انقلاب اسلامی تشکیل دهند و زمینه بر اندازی نظام را فراهم کنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس، از کسانی که در جریان فتنه، خواهان برخورد یکسان با عوامل فتنه بودند، انتقاد کرد و افزود: بخش کثیری از فتنه گران شبهه و سؤال دارند و باید پاسخگو باشند، عده‌ کمی هم به فتنه دامن زدند و متهم هستند، و بخشی نیز آشوب کردند، جرم هر گروه متفاوت و برخورد با آنها نیز متفاوت خواهد بود.

وی به فعالیت‌های جریان انحرافی برای انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و ابراز داشت: عناصر انحرافی از امکانات گسترده و اراده بالایی برخوردار هستند و بیش از 170 حوزه انتخاباتی را در شهرهای بزرگ و شهرهای تک نماینده مشخص کرده‌اند و هدفشان بیش از 150 کرسی مجلس است.

نماینده مردم تهران، تفاوت‌ها و اختلاف سلیقه را سبب پویایی نظام دانست و خاطرنشان کرد: مجموعه رهپویان انقلاب با ایثارگران انقلاب، بیشترین تفاهم را دارد و همچنین با جبهه پایداری؛ اما اختلاف سلیقه داریم و این اختلاف سلیقه نباید وحدت ما را از بین ببرد، ما از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری یاد گرفته‌ایم که حب و بغض ما بر مبنای دوری و نزدیکی افراد، گروه‌ها و جناح ها از انقلاب اسلامی باشد، باید از کسی حمایت کنیم که برای انقلاب مفید باشد.

زاکانی، بدنه اصلی اصولگرایان را حامی دولت خواند و اظهار کرد: ما حساب جریان انحرافی را از دولت جدا می‌دانیم و خدمات و کارهای دولت را ارج می‌نهیم.

وی در پایان افزود: رهبر معظم انقلاب در دیداری که با برخی از نمایندگان مجلس داشتند، فرمودند؛ «راجع به افراد و گروه‌ها جمع بندی داشته باشید، اثبات و نفی ما نسبت به اشخاص بستگی به جمع بندی ما دارد»، این سخن آقا ملاک درستی برای شناخت افراد است./927/پ202/س

ارسال نظرات