۳۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۱۱۳۱۹۹
همزمان با سالروز شهادت امام صادق؛

یادواره شهدای شهرستان فراهان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، یادواره شهدای شهرستان فراهان از توابع استان مرکزی با حضور مسؤولان، خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار می شود.
يادواره شهدا


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مجید مؤمنی فرماندار فراهان از شهرستان های استان مرکزی، عصر چهارشنبه در دیدار مسؤولان، امام جمعه و شماری از اصناف این شهرستان با آیت الله سید احمد خاتمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در سالن اجتماعات این نهاد حوزوی برگزار شد، از برگزاری یادواره شهدای این شهرستان همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) رییس مکتب جعفری خبر داد.

وی گفت: یادواره 162 شهید شهرستان فراهان شنبه دوم مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا، با حضور خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران، مسؤولان، روحانیان و دیگر اقشار مردمی در حسینیه شهرستان برگزار می شود.

وی در ادامه سخنان خود با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، افزود: حماسه آفرینی ملت شریف ایران و رزمندگان انقلاب هیچ گاه از خاطره ملت پاک نخواهد شد.

مؤمنی بیان داشت: رزمندگان ما با تقدیم جان خود استقلال و آزادی را برای ملت شریف ایران به ارمغان آوردند و همه باید با انجام درست مسؤولیت پاسدار خون شهدا باشیم و دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کنیم.

وی فرهنگ جهاد و شهادت را رمز عزت و عبور کشور از مشکلات ذکر و تصریح کرد: امروز نیز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به عنصر و فرهنگ جهاد و شهادت نیاز دارد تا بتواند در برابر توطئه های دشمنان موفق باشد.

فرماندار فراهان در ادامه مردم این شهرستان را مردمانی ولایتمدار و عاشق انقلاب و پیرو مقام معظم رهبری توصیف کرد و گفت: این شهرستان که از توابع استان مرکزی است، حدود شصت هزار نفر جمعیت دارد.

مؤمنی گفت: شهرستان فراهان از سالیان سال دارای قدمت کهن و زیاد است، این شهر دارای مفاخری همچون امیرکبیر و قائم مقام فراهانی است و بزرگان بسیاری را به نظام مقدس اسلامی تقدیم کرده است.

فرماندار فراهان همچنین از تحصیل شش هزار نفر دانشجو در دانشگاه های شهرستان خبر داد و گفت: نسل جوان ما عاشق انقلاب و مقام معظم رهبری هستند و بحمدلله در عرصه های مختلف نقش آفرین هستند. /924/پ202/ع

ارسال نظرات