۲۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۱۱۲۸۲۰
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

1000 یادواره شهدا سال گذشته در مازندران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: سال گذشته یک هزار یادواره شهدا در مناطق مختلف استان برگزار شد.
مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلاي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام مختار نظری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، شب گذشته در سومین یادواره شهدای روستای ورپام نکا افزود: فرهنگ شهادت فرهنگ والای عزت، اقتدار و شجاعت است که باید حفظ شود.

وی اظهار داشت: امنیت و اقتدار جامعه ما در گرو شهید و شهادت است و ما باید قدردان این شهدا برای استقلال کشور و حفظ تمامیت ارضی باشیم.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی در طول سی سال انقلاب از راه های مختلف در پی ضربه زدن به نظام بودند، یادآور شد: ترور شخصیت ها، جنگ تحمیلی، درگیری و تحریم ها از جمله برنامه های مختلف دشمنان برای مقابله با ایران اسلامی در طول سی سال انقلاب بود.

وی با بیان این که امروز دشمنان اسلام و انقلاب، از راه دیگری در حال مقابله با ایران اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: استراتژی امروز آنها در برابر جمهوری اسلامی جنگ نرم است و آنها می خواهند از این طریق اعتقادات جوانان ایرانی، روحیه شهادت طلبی، روحیه دعا و نیایش و اعتقادات نسل جوان کشور را سست کنند.

حجت الاسلام نظری ادامه داد: ایمان، ولایت مداری و وحدت و انسجام با محور رهبری از مهم‌ترین عامل پیشرفت های انقلاب اسلامی است که نباید به فراموشی سپرده شود.

وی اظهار داشت: آسایش امروز ما مدیون رشادت ها و حماسه های فرزندان، پاسداران و شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس است و این ارزش ها باید به درستی در جامعه منعکس شود.

حجت الاسلام نظری خاطر‌نشان کرد: امروز فلسطین و کشورهای منطقه، به برکت انقلاب اسلامی هویت خود را بازیافته‌اند.

وی ادامه داد: اکنون معادلات مختلف جهانی در خصوص خاورمیانه با نظر نظام جمهوری اسلامی ایران، قابل تغییر است و هیچ تصمیمی بدون دخالت و نظر نظام ما قابل پیاده شدن در منطقه نیست./950/پ203/س
ارسال نظرات