۰۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۱۱۱۴۸۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

‌آزادی قدس در گرو وحدت مسلمانان جهان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که آزادی قدس در گرو وحدت مسلمانان گفت: خیزش‌های اسلامی کشورهای عربی از دستاوردهای روز جهانی قدس است.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين
حجت الاسلام علی اکبر حاجی عزیزخانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین، به مناسبت روز جهانی قدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان این که نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی‌(ره) هدیه‌ای ارزشمند برای مردم فلسطین و همه مسلمین جهان است، گفت: این نامگذاری به معنای آن است که آزادی قدس در گرو وحدت مسلمانان جهان است.

وی با بیان این که تقویت روحیه مقاومت و ایجاد وحدت در بین مسلمانان از پیامدهای برگزاری راهپیمایی روز قدس دانست و اظهار داشت: روز قدس روز تقابل اسلام و استکبار است، روز قدس تجلی عظمت ملت مسلمان در برابر توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام حاجی عزیزخانی با اشاره به این که حضور گسترده و حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس اهداف ننگین دشمن را نقش برآب خواهد کرد، بیان داشت: موضوع فلسطین منحصر به بحث اشغال تنها سرزمین نیست بلکه توهین به مقدسات و آزادی قدس شریف از چنگال استبداد مطرح است، به فرمایش امام راحل روز قدس تنها روز فلسطین نیست بلکه روز جهان اسلام است، این روز در واقع به عنوان نمادی از مقابله جهان اسلام با طرح‌های استکبار جهانی محسوب می شود.

وی شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را ضروری و تاثیر گذار در روحیه مردم غیور فلسطین دانست و اضافه کرد: امروزه شاهد شکست ارتش مجهز صهیونیست ها و عجز آنها در مقابل نیروهای مقاومت و همچنین پیدایش انتفاضه و شکل‌گیری مقاومت واقعی و اسلامی در سرزمین‌های اشغالی هستیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که روز قدس همایش بزرگی است که به ملت مظلوم فلسطین امید می‌دهد تا مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی را ادامه دهند، تصریح کرد: مسلمانان جهان باید با اتحاد و همبستگی برای افزایش این همبستگی گام بردارند و با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، خط بطلان بر اندیشه‌ها و افکار پلید دشمنان بکشند.

حجت الاسلام حاجی عزیزخانی ادامه داد: مردم باید با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس وحدت و همدلی خود را از دفاع از مردم مظلوم فلسطین و لبنان به نمایش گذارند و نامشروع بودن رژیم صهیونیستی در این منطقه اثبات شود./950/ت303/س
ارسال نظرات