۳۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۱۱۱۲۳۳
مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان:

مدعیان حقوق بشر مردم خواهان عدالت ‌را لاابالی می‌‌دانند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان گفت: مدعیان حقوق بشر خود را متمدن می دانند؛ اما مردم معترض جامعه خود را سارق و اخلال‌گر معرفی می کنند و شدیدترین برخوردها با مردم را حق خود می دانند در حالی که در سایر کشورها کوچک‌ترین برخورد را به حساب نقض حقوق بشر می گذارند.
ناآرامي انگليس
حجت الاسلام سیدجعفر حسینی یگانه، مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اشاره به خیزش های مردمی در اروپا، آسیا، افریقا اظهار داشت: مردم آزاده اعم از مسلمان و غیرمسلمان علیه ظلم قیام می کنند هرچند که حاکمانشان آنان را مشتی اراذل و اوباش خطاب کنند.

وی خطاب به مقامات دولتی انگلیس افزود: نمی توان همه را جامعه غارتگر و اراذل نامید، باید ببینند چگونه رفتار کرده اید که امروز مردم علیه شما به پا خاسته اند.

حجت الاسلام حسینی یگانه با بیان این‌که ظلم در این کشورهای مدعی حقوق بشر به جایی رسیده است که دیگر مردم نمی تواند سکوت کنند، ادامه داد: این مدعیان حقوق بشر امروز مردمی را که خواهان احقاق حقوق خود هستند، لاابالی می‌خوانند.

مسؤول دفتر سیاسی حوزه خراسان با تأکید براین که این خیزش‌ها به همه کشورهای اروپایی سرایت خواهد کرد، افزود: این‌ها درس‌هایی است که ملت‌های آزاده از انقلاب و رهبری ایران اسلامی آموخته‌اند.

وی تصریح کرد: در ایران اگر مردم اعتراضی هم می کنند علیه مکتب و اصالت نظام و آیین شأن نیست؛ بلکه علیه اعمال برخی افراد و سیاست‌های غلط ایشان است ولی در انگلیس و آمریکا و .. اعتراض مردم علیه حکومت و اصل نظام و قانونی است که حاکمان بدون رأی مردم به آنان تحمیل می‌کنند.

مسؤول دفتر سیاسی حوزه خراسان یادآور شد: دولت‌های آمریکا و انگلیس و ... خود را متمدن می دانند اما مردم جامعه خود را سارق و اخلال‌گر معرفی می کنند و شدیدترین برخوردها با مردم را حق خود می دانند در حالی که در سایر کشورها کوچک‌ترین برخورد را به حساب نقض حقوق بشر می‌گذارند.

وی ابراز داشت: حکومت ما اسلامی و الهی و نشأت گرفته از توحید، عدل، انصاف، برابری و محبت است و رهبری جامعه اسلامی نه تنها هرگز خود را از مردم جدا ندانسته و نمی‌داند؛ بلکه خود را مدیون ملت می‌داند./930/ت303/س
ارسال نظرات