۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۱۰۹۷۹
آیت الله علم الهدی:

آزادگان با ایجاد تشکلی‌ از معیارهای نظام اسلامی دفاع کنند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علم الهدی گفت: آزادگان قشر باقیمانده از دوران دفاع مقدس هستند از این رو می‌توانند با ایجاد تشکلی که هدف اصلی آن حفظ ارزش‌ها و معیارهای نظام و جامعه باشد حمایت خود را از ولایت اعلام کنند.
آيت الله علم الهدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سیداحمد علم الهدی، امام جمعه مشهد، ظهر امروز در دیدار با آزادگان و ایثارگران، آنان را پشتیبانی قوی برای ولایت و ولی فقیه دانست و افزود: در زمانی که جریانات قدرت‌طلب با ترفندهای دینی و غیر دینی اقدام به جذب نیرو و سرباز می‌کنند، وظیفه اصلی آزادگان دفاع از ولایت است.

عضو خبرگان رهبری در ادامه به چاپ مقاله‌ای درباره حجاب در روزنامه‌ای دولتی اشاره کرد و ادامه داد: با انتشار چنین مقالاتی قصد دارند اشخاص بی‌دین را همراه خود کنند، اما تجربه ثابت کرده است چنین افرادی تا آخر همراه و همگام نخواهند بود.

وی، هدف این تهاجمات فرهنگی را ایجاد قدرتی مخالف قدرت ولایت ولی فقیه دانست و اظهار داشت: ولایت حاکم بر کشور ولایتی دینی و مطابق اسلام است و در هیچ زمانی و به وسیله هیچ قدرتی رنگ بی‌دینی نخواهد گرفت.

آیت الله علم الهدی گفت: آزادگان قشر باقیمانده از دوران دفاع مقدس هستند از این رو می‌توانند با ایجاد تشکلی که هدف اصلی آن حفظ ارزش‌ها و معیارهای نظام و جامعه باشد حمایت خود را از ولایت اعلام کنند.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: رنجی که شما آزادگان تحمل کرده‌اید از سری رنج‌هایی است که بر اهل بیت(ع) گذشته است و هیچ تشکر و سپاسی پاسخگوی رنج اسارت شما نیست./930/پ203/س
ارسال نظرات