۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۱۱۰۹۰۱
سلسله مباحث شرح زیارت جامعه کبیره(14)؛

اهل بیت جامع ترین منبع برای دریافت معارف الهی و قرآنی هستند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری با تأکید بر این که اهل بیت جامع ترین منبع برای دریافت معارف الهی و قرآنی هستند، اظهار داشت: برای دریافت ایمان باید به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) رجوع کرد و دریافت معارف غیر از اهل بیت غیر مشروع است.
آيت الله موسوي جزايري ـ نماينده ولي فقيه در خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و عضو مجلس خبرگان رهبری، در چهاردهمین جلسه از سلسله مباحث شرح زیارت جامعه کبیره که در سحرهای ماه مبارک رمضان از سیمای خوزستان پخش می شود، به تبیین کلمه «ابواب الایمان» پرداخت و گفت: «ابواب» به معنی ورود و خروج از محلی است که «ابواب الایمان» به معنی محلی برای دریافت مدارج بالای ایمان است.

وی خاطرنشان کرد: بهترین مکان برای دریافت سیر و سلوک ایمان خانه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است که این خانه محل نزول وحی و کلام الهی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که اهل بیت جامع ترین منبع برای دریافت معارف الهی و قرآنی هستند، اظهار داشت: برای دریافت ایمان باید به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) رجوع کرد و دریافت معارف ایمان غیر از اهل بیت مشروع نیست.

آیت الله موسوی جزایری، اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را کشتی نجات و هدایت گر مردم دانست و گفت: تمسک به ائمه اطهار علیهم السلام تمسک به همه خوبی ها و زیبایی های عالم است.

وی با بیان این که اهل بیت صراط مستقیم هستند، اذعان داشت: همواره باید پشت سر ائمه اطهار(ع) حرکت کرد که تخلف و نافرمانی از دستورات آن بزرگواران برابر با نابودی و غرق شدن در هواهای نفسانی و شیطانی است./9461/پ203/ص
ارسال نظرات