۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۱۰۴۸۸
مدیرعامل خبرگزاری رسا:

دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب رسالت رسانه های گروهی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل خبرگزاری رسا، با اشاره به هجمه های همه جانبه دشمنان علیه ارزش های اسلام و انقلاب، از رسانه های گروهی خواست در برابر این تهاجم، دفاع متناسب با هجمه های صورت گرفته داشته باشند.
حجت الاسلام محققي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا، در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که با حضور آیت الله حسینی بوشهری عضو جامعه مدرسین، حجت الاسلام موسی پور استاندار و شماری از مدیران قم برگزار شد، به نمایندگی از مدیران عامل خبرگزاری ها به بیان دیدگاه های خود پرداخت و ضمن تبریک روز خبرنگار، برای آنان آرزوی توفیق کرد.

وی همچنین به بیان ارزش های خبرنگاری پرداخت و با اشاره به فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ارزش کار خبری و خبرنگاران تاکید کرد: ایشان تصریح کرده اند «دست اندرکاران مسائل خبری، سربازان هنرمند و کارآمد جناح عظیم اسلامی هستند». امروزه با توجه به هجمه تبلیغی علیه ارزشها و جمهوری اسلامی ایران ارزش و جایگاه رفیع فعالان عرصه خبر روشن می شود.

رییس خانه مطبوعات استان قم با بیان اینکه خبرنگاران باید قدر منزلت و شان و جایگاه خود را بدانند، دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی را رسالت رسانه های گروهی دانست.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با بکارگیری تمام توان و امکانات تیلیغی و فرهنگی خود علیه فرهنگ اهل بیت(ع) و آرمان های انقلاب هجمه سنگینی را آغاز کرده اند، از این روز دست اندرکاران رسانه برای دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی برابر این هجمه وظیفه سنگینی را عهده دار هستند.

مدیرعامل خبرگزاری رسا تصریح کرد: امروزه صدها سایت و شکبه ماهواره ای و رادیویی علیه دین مبین اسلام، مذهب تشیع، اهل بیت علیهم السلام و نظام مقدس اسلامی خبرپراکنی و شبهه زایی می کنند. هنر و کارآمدی فعالان عرصه رسانه به این است که در برابر این تهاجم، دفاع متناسب با هجمه های صورت گرفته داشته باشند.

حجت الاسلام محققی اضافه کرد: به همین سبب نقش خبرنگاران و اهالی رسانه بیش از پیش سنگین است و باید متناسب با این شرایط در راستای دفاع از ارزش های اسلام و مقابله با هجمه های همه جانبه دشمنان تلاش کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از تلاش های دست اندرکاران رسانه در قم، اظهارداشت: قم شهر اجتهاد و فقاهت است و فعالیت خبرنگاران در این شهر از تقدس خاصی برخوردار است. در طول سال خبرنگاران استان قم تلاش زیادی را برای پوشش رویدادهای فرهنگی، دیدارهای مراجع و علما و انتقال دیدگاه های حوزه در مسائل مختلف و همچنین خدمات دولت در عمران و پیشرفت استان انجام می دهند که همراهی خانواده های آنان و تحمل مشقات کار خبری از سوی خانواده ها قابل تقدیر است.

گفتنی است، در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اهالی رسانه استان قم همچنین شماری از خبرنگاران استان به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند./924/پ203/ص
ارسال نظرات