۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۱۱۰۴۶۶
مسؤول شورای هماهنگی استان گیلان:

رژیم صهیونیستی با قیام ملت‌های منطقه ‌‌به سقوط ‌نزدیک شده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به خیزش‌های مردمی در خاورمیانه اشاره کرد و ادامه داد: رژیم صهیونیستی با قیام ملت‌های منطقه ‌‌به سقوط کامل ‌نزدیک شده است.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، روز گذشته در جلسه ستاد برگزاری راهپیمایی روز قدس در رشت، گفت: روز قدس نماد مظلومیت ملتی است که در میان دسیسه استکبار و استعمار جهانی هویت اصیل خویش را می جوید.

وی افزود: روز قدس روز حج مسلمانانی است که فریاد یگانگی ادیان الهی را سر می دهند و از جرثومه‌های خود ساخته ای نظیر صهیونیسم برائت می جویند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان اظهار داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تبلور آرمان های حکومت عدالت گستر مهدی‌(عج) و روز اتحاد ملی است که برای آزادی قدس شریف امت آزاده جهان را به انسجام اسلامی برای محو صهیونیسم فرا می‌خواند.

حجت الاسلام اشجری، حضور ملت های مسلمان در راهپیمایی روز جهانی قدس را همصدا شدن با ملت مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از اسرائیل غاصب و آمریکای جنایت کار است، تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص خاورمیانه و جهان اسلام باید زمینه ای فراهم شود تا راهپیمایی امسال باشکوه تراز هر زمان دیگری برگزار شود.

وی، روز جهانی قدس را یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی معرفی کرد و با بیان این که امام راحل با نام نهادن آخرین هفته ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، همه ملت های آزاده جهان را متوجه مسأله فسلطین ساخت، ادامه داد: روز جهانی روز ترس و وحشت رژیم غاصب صهیونیستی است.

حجت الاسلام اشجری، روز جهانی قدس را اعلام انزجار ملت های مسلمان جهان نسبت به رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد: این رژیم غاصب هر روز به نابودی و محو کامل نزدیک می شود.

وی به خیزش های مردمی در خاورمیانه اشاره کرد و ادامه داد: رژیم صهیونیستی با قیام ملت‌های منطقه ‌‌به سقوط کامل ‌نزدیک شده است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، راهپیمایی روز جهانی قدس را نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در موضوع قدس و مردم مظلوم فلسطین ذکر کرد و بیان داشت: حمایت و همراهی ملت ایران با آرمان قدس و مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار ایرانی‌های مسلمان و انقلابی علیه رژیم جعلی صهیونیستی از جمله اهداف راهپیمایی روز جهانی قدس است.

حجت الاسلام اشجری با تأکید بر این که ملت ایران در راهپیمایی امسال روز قدس نیز حمایت سلطه‌گران و قدرت‌های شیطانی از رژیم اشغالگر صهیونیستی را به شدت محکوم می کنند، گفت: روز جهانی قدس تقبیح سکوت برخی دولت‌های عربی و اسلامی در قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی به‌ویژه در غزه است./950/پ202/س
ارسال نظرات