۱۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۱۱۰۱۶۶
مسؤول شورای هماهنگی قزوین:

نقش شورای هماهنگی در ایجاد خیزش‌های مردمی منطقه بی‌بدیل است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین، موج بیداری امروز در منطقه را به برکت انقلاب اسلامی دانست و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با خلق حماسه‌های مردمی نقش بی‌بدیلی در ایجاد این بیداری داشته است.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي قزوين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی قابل، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مرکز استان با اشاره به سالروز تأسیس شورای هماهنگی، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) در سال 1359 تأسیس شده و در سه دهه اخیر نقش مهمی در جهت نهادینه کردن اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته است.

وی با بیان این که این شورا در سه دهه اخیر همواره در مسیر انقلاب و ترویج ارزش های نظام اسلامی گام برداشته است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز بارها بر این مسأله تأکید ویژه داشتند و همین مسأله سبب شکوفایی فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شده است.

حجت الاسلام قابل خاطرنشان کرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357 و استقرار حکومت جمهوری اسلامی، موضوع مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف به عنوان نماد و تبلور عینی جمهوریت مورد توجه ویژه رهبر و بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و سایر مسؤولان کشور قرار گرفت.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این که این شورا در‌ سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایجاد همبستگی تشکل‌ها و جناح‌های سیاسی در برگزاری مراسم و آیین‌های با صداقت و ایجاد تمهیدات لازم برای حضور مستمر در پاسداری از دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های آن و نیز اعلام مواضع نظام جمهوری اسلامی نسبت به سیاست‌های استکبار جهانی نقش برجسته ای ‌ایفا کرده است، ادامه داد: شورای هماهنگی در سه دهه فعالیت صادقانه کارنامه درخشانی از خود بریادگار گذاشته است.

حجت الاسلام قابل، تقویت وحدت و همدلی میان مردم و مسؤولان را از ویژگی‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و گفت: این شورا در تقویت بصیرت وآگاهی مردم نقش تأثیرگذاری برعهده داشته و دارد.

وی با بیان این که شورای هماهنگی تبلیغات همواره مدافع واقعی آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بوده است، ادامه داد: این نهاد انقلابی در حفظ و حراست از آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری بسیار تلاش کرده است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در بخش دیگری از سخنان خود به موج بیداری اسلامی در منطقه اشاره کرد و با بیان این که این بیداری به برکت انقلاب اسلامی صورت گرفته است، گفت: آرمان های انقلاب اسلامی امروز به همه دنیا صادر شده است.

وی با اشاره به این که ملت‌های مسلمان منطقه با الگوگیری از حضور حماسی ملت ایران در صحنه‌های مختلف انقلاب به ویژه راهپیمایی‌های دشمن‌شکن 22 بهمن، روز قدس، 13 آبان و نهم دی امروز این موج عظیم را ایجاد کردند، افزود: شورای هماهنگی نقش تأثیرگذاری در ایجاد بیداری اسلامی در منطقه ایفا کرده است./950/پ202/س
ارسال نظرات