۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۱۱۰۰۴۶
مسؤول شورای هماهنگی قزوین:

شورای هماهنگی نقش خود را در بسیج عمومی مردم به خوبی ایفا کرده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این که حماسه‌هایی همچون 23 تیر87 و نهم دی 88 هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد، ادامه داد: شورای هماهنگی در بسیج عمومی مردم نقش کلیدی خود را به خوبی ایفا کرده است.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي قزوين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی قابل، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین، امروز به مناسبت فرا رسیدن سالروز تأسیس این شورا در جمع خبرنگاران با اشاره به این که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) در سال 1359 تأسیس شده است، گفت: این نهاد مهم و انقلابی در سه دهه اخیر نقش مهمی در جهت نهادینه کردن اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته است.

وی به نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درهدایت برنامه ها و راهپیمایی های ملی در کشور اشاره کرد و افزود: عملکرد این شورا در‌ حماسه‌ آفرینی‌هایی همچون 22 بهمن، 13 آبان، روز قدس و نهم دی بسیار درخشان است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که این شورا در سه دهه اخیر همواره در مسیر انقلاب و ترویج ارزش های نظام اسلامی گام برداشته است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز بارها بر این مسأله تأکید ویژه داشتند و همین امر سبب شکوفایی فعالیت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شده است.

حجت الاسلام قابل با اشاره به این که حماسه هایی نظیر 23 تیر87 و نهم دی 88 هیچ گاه از اذهان ملت ولایت مدار ایران اسلامی پاک نخواهد شد، ادامه داد: شورای هماهنگی در بسیج عمومی مردم در جهت خلق چنین حماسه هایی نقش کلیدی را ایفا کرده است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که شورای هماهنگی با بستر سازی، توجه مردم را به ارزش‌های اسلامی را عمیق‌تر می‌کند، گفت: این شورا با اطلاع رسانی مناسب، اقشار مختلف جامعه را در دفاع از ارزش‌های اسلامی منسجم می‌کند.

وی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را عامل وحدت و همدلی ملت ایران معرفی کرد و ادامه داد: این شورا با دعوت از مردم به منظور حضور در حماسه های ماندگاری نظیر 22 بهمن زمینه تقویت همبستگی و وحدت ملت ایران را فراهم کرد.

حجت الاسلام قابل با بیان این که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با شناخت توطئه های شوم دشمن همواره در جهت حفظ آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی وامام راحل گام برداشته است، ادامه داد: این مجموعه انقلابی در کارنامه سی ساله خود برگه هایی از افتخار را به ثبت رسانده است.

وی با اشاره به این که بسیاری از توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان با هوشیاری و بصیرت شورای هماهنگی خنثی شد، گفت: خلق حماسه نهم دی در سال 88 برگ زرینی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که این شورا نقش اصلی را در آفرینش این حماسه ایفا کرده است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که ملت ایران همواره به آرمان ها و ارزش های اسلامی پایبند بوده و هستند، ادامه داد: برپایی حکومتی برپایه مبانی دینی و اسلامی نشان دهنده همین مسأله است./950/پ202/س
ارسال نظرات