۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۰۸۴۹۸
مدیر عامل خبرگزاری رسا:

حوزه با بهره گیری از امکانات روز پاسخگوی نیازها باشد

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل خبرگزاری رسا با اشاره به هجمه های دشمنان علیه مبانی انقلاب اسلامی، از حوزویان خواست با بهره گیری از امکانات روز پاسخگوی نیازها باشند.
حجت الاسلام محققي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدمهدی محققی، مدیر عامل خبرگزاری رسا روز یکشنبه در بازدید حجت الاسلام والمسلمین رضا رمضانی، مدیر مرکز اسلامی هامبورگ و عضو مجلس خبرگان رهبری از این رسانه حوزوی، به تشریح فعالیت ها و اقدامات این خبرگزاری پرداخت و همگرایی حوزه و نظام و پیگیری مطالبات امام راحل، مقام معظم رهبری و مراجع را از مهم ترین سیاست ها و اهداف خبرگزاری رسا عنوان کرد.

مدیر عامل خبرگزاری رسا بیان داشت: خبرگزاری رسا در مقاطع مختلف که نیاز بود دیدگاه مراجع، علما و نهادهای حوزوی درباره مسائل روز انعکاس داده و اطلاع رسانی شود، با رعایت حساسیت های موجود نسبت به این امر اقدام کرده است.

حجت الاسلام محققی گفت: امروز دشمن سرمایه گذاری زیادی کرده تا در حوزه نسب به نظام واگرایی ایجاد کند، از این رو ضروری است برنامه های دشمنان رصد شود و برای خنثی سازی آن فعالیت های بسیار خوبی صورت گیرد.

این فعال عرصه رسانه با بیان اینکه امروز هجمه های زیادی علیه مبانی انقلاب، دستارودهای آن و مبانی تشیع در جهان می شود، تاکید کرد: با توجه با تحولاتی که در جوامع رخ داده، ضروری است حوزه از ابزار و امکانات روز استفاده و پیام خود را به جامعه منتقل کند و پاسخگوی نیازهای زمان باشد.

حجت الاسلام محققی تربیت نیروی رسانه ای حوزوی را هدف دیگر خبرگزاری رسا عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در این راستا خبرگزاری رسا فعالیت ها و اقدامات خوبی انجام داده و دوره های آموزشی مختلفی را در شهرهای مختلف کشور برگزار کرده است.

مدیرعامل خبرگزاری رسا ابراز داشت: بر اساس سیاست های خبرگزاری رسا، سرویس های مختلف از جمله سرویس سیاسی، فرهنگی، استان‌ها، بین الملل و اندیشه در این رسانه حوزوی راه‌اندازی شده است.

حجت الاسلام محققی با اشاره به فعالیت خبرگزاری رسا به سه زبان فارسی، اردو و عربی تاکید کرد: درصدد هستیم بخش زبان انگلیسی خبرگزاری را راه اندازی کنیم تا اخبار حوزه های علمیه، مراجع و علما به زبان انگلیسی نیز منتشر شود. /924/پ202/ع

ارسال نظرات