۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۰۸۴۸۴
امروز؛

مدیر مرکز اسلامی هامبورگ از خبرگزاری رسا بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز اسلامی هامبورگ با حضور در خبرگزاری رسا با مدیر عامل، سردبیر و اعضای هیات تحریریه این رسانه حوزوی دیدار و گفت‌وگو کرد.
حجت الاسلام والمسلمين رضا رمضاني مدير مرکز اسلامي هامبورگ و عضو مجلس خبرگان رهبري بازديد مدير مرکز اسلامي هامبورگ از خبرگزاري رسا بازديد مدير مرکز اسلامي هامبورگ از خبرگزاري رسا حجت الاسلام والمسلمين رضا رمضاني مدير مرکز اسلامي هامبورگ و عضو مجلس خبرگان رهبري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا رمضانی، مدیر مرکز اسلامی هامبورگ و عضو مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز از خبرگزاری رسا بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، مدیر مرکز اسلامی هامبورگ در این بازدید ضمن دیدار و گفت‌و‌گو با مدیر عامل، سردبیر و اعضای هیات تحریریه، از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و اقدامات این خبرگزاری حوزوی قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین رمضانی در این دیدار با قدردانی از فعالیت‌ها و اقدامات خبرگزاری رسا در راستای پوشش و انعکاس اخبار حوزه‌های علمیه و مراجع و علما ابراز داشت: یکی از رسانه هایی که من هر روز به آن مراجعه می‌کنم خبرگزاری رسا است.

وی در ادامه با ارائه پیشنهاداتی به منظور ارتقای کار خبرگزاری رسا، خواستار راه‌اندازی بخش زبان‌های زنده دنیا در این خبرگزاری شد و گفت: با توجه به احساس نیاز شدید جهانیان به کسب معارف اهل بیت(ع)، انتقال این معارف به زبان های مختلف بیش از پیش احساس می‌شود.

مدیر مرکز اسلامی هامبورگ همچنین آمادگی این مرکز اسلامی را جهت توسعه همکاری با خبرگزاری رسا اعلام کرد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار نیز حجج اسلام محمدمهدی محققی و محمدجواد گلزار مدیرعامل و سردبیر خبرگزاری رسا گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این خبرگزاری در راستای پوشش و انعکاس اخبار حوزه های علمیه، مراجع و علما ارائه کردند.

حجت الاسلام محققی، مدیر عامل خبرگزاری رسا، همگرایی حوزه و نظام، پیگیری مطالبات امام راحل، مقام معظم رهبری و مراجع و همچنین تربیت نیروی خبری حوزوی را از مهم‌ترین سیاست ها و اهداف خبرگزاری رسا عنوان کرد. /924/پ202/ع

ارسال نظرات