۱۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۰۸۰۲۸
آیت الله شبستری:

جریان نفاق همواره درصدد نفوذ به ارکان حکومت است

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری گفت: منافقان از ابتدای نهضت امام راحل با چهره ای موجه درصدد جلب نظر امام و امت بودند.
آيت الله شبستري آيت الله محسن مجتهد شبستري امام جمعه تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مراسم تجلیل از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران مبارزه با گروهک های منافق آمریکایی امروز به همت سپاه عاشورا با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

آیت الله محسن مجتهدشبستری در این مراسم به معنای نفاق اشاره کرد و اظهار داشت: منافقین افرادی دو چهره هستند که بر زبان ادعایی دارند که در حقیقت اعتقادی به آن ندارند و این امر از صدر اسلام تا به امروز وجود داشته است.

وی خاطر نشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان نیز منافقین سعی کردند با ترور افراد تأثیر‌گذار بر کشور و انقلاب همچون شهید قاضی طباطبایی، شهید مدنی، دستغیب، شهید صدوقی و شهدای بزرگوار دیگر بر نظام و جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: منافقان از ابتدای نهضت امام راحل با چهره ای موجه درصدد جلب نظر امام و امت بودند که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با آگاهی از نیات شوم و پلیدشان، اجازه جولان و میدان عمل به آنان نداد.

عضو خبرگان رهبری با بیان این‌که منافقان در 32 سال گذشته به دنبال عوام فریبی و جلب نظر نخبگان و نفوذ در دستگاه حکومتی بوده اند، گفت: بنی صدر نمونه ای از منافقان مدعی پس از انقلاب بود که خوشبختانه با درایت امام و ملت، نتوانست نیات شوم خود را در کشور پیاده کند.

آیت الله شبستری با اشاره به واکنش دولت عراق در مقابله با منافقان و تخلیه اردوگاه اشرف گفت: آمریکا و متحدان غربی آن در حالی دم از حقوق بشر می زنند که از منافقان به صورت کامل حمایت کرده و سال ها امنیت اردوگاه اشرف را حفظ کرده است، این در شرایطی است که فعالیت این گروه تروریستی ضربه‌های جیران ناپذیری به نظام اسلامی ایران و مردم عراق وارد کرده است.

همچنین پورجمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورا در سخنانی اظهار داشت: منافقین با تصور اینکه با از بین بردن افراد تاثیر گذار از صحنه انقلاب اسلامی، می تواند تفکر انقلاب و آرمان های اسلامی را از بین ببرند، دست به جنایاتی زدند که شرم ابدی نصیبشان کرد.

وی افزود: بیش از 17 هزار شهید توسط منافقین ترور شده اند که از میان آنها 53 شهید از استان آذربایجان شرقی هستند./935/پ202/س
ارسال نظرات