۱۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۰۷۸۳۲
امام جمعه خوی:

عزت اسلامی با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تحقق می یابد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام موسوی شکوری عزت اسلامی را پیام مبعث رسول اعظم(ص) دانست و گفت: تنها راه رهایی از توطئه های استکبار و بدست آوردن عزت اسلامی پیروی از رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان است.
امام جمعه خوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوی، حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری، ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه خوی با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار داشت: دارا بودن روحیه ایثار، شهادت طلبی، اعتقاد، التزام و عشق به ولایت و مردمی بودن از جمله ویژگی های بارز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شمار می رود.

وی با تمجید از اجرای موفقیت آمیز رزمایش پیامبر اعظم (6) خاطر نشان کرد: رونمایی از سیلوهای موشکی زیرزمینی هوشمند، شلیک موفقیت آمیز 14 موشک زمین به زمین و پرتاب موفق موشک فاتح 110 از اقدامات شجاعانه و غرور انگیز سپاه پاسداران است که در هفته جاری در صدر اخبار منطقه و بسیاری از کشورهای جهان قرار گرفت.

سپاه پاسداران قاطع و شکننده هر نوع اقدام استکبار را پاسخ خواهد داد

امام جمعه خوی تصریح کرد: پیام مهم این اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس این است که ایران اسلامی همانند گذشته در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی به صورت جدی و مصمم است و هر نوع اقدام دشمن را به صورت قاطع و شکننده پاسخ خواهد داد.

مسلمانان، بزرگترین قربانیان تروریسم در جهان هستند

وی در ادامه به برگزاری اجلاس بین المللی مبارزه با تروریسم در ایران اسلامی با حضور رؤسای جمهور و نمایندگان حدود 70 کشور جهان و سازمان های بین المللی اشاره و تصریح کرد: امروز مسلمانان جهان به ویژه مردم مظلوم کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، فلسطین و ایران اسلامی بزرگ ترین قربانیان تروریسم در جهان هستند.

تنها راه رهایی از توطئه های استکبار پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است

حجت الاسلام شکوری با بیان این که امروز موضوع تروریسم یکی از بزرگ ترین چالش‌های جامعه جهانی است، خاطرنشان کرد: متأسفانه  اشغالگران آمریکایی، انگلیسی، اسرائیل غاصب، سایر کشورهای حامی غربی و عوامل منطقه ای آنان اعم از طالبان، القاعده، منافقین کوردل و عده ای حاکمان وابسته، صدها هزار نفر انسان بی گناه را در منطقه ترور و قتل عام می کنند در عین حال با بی شرمی تمام خود را مدافع حقوق بشر می دانند.

خطیب نمازجمعه خوی در پایان با اشاره به بخش هایی از پیام مقام معظم رهبری به اجلاس مبارزه با تروریسم و دو سخنرانی ایشان در اجتماع قضات کشور و مسؤولان نظام در روز مبعث رسول اعظم(ص) بیان داشت: با توجه به شرایط حاکم در کشورهای اسلامی و به وجود آمدن بیداری اسلامی در میان مسلمانان و درنهایت گسترش پیدا کردن توطئه های استکبار جهانی می توان گفت تنها راه به دست آوردن عزت اسلامی که پیام مبعث رسول خدا(ص) است و راه نجات از توطئه های استکبار، پیروی کردن از رهنمودها و مواضع ولی امر مسلمین جهان است./938/پ202/س

ارسال نظرات