۰۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۱۰۷۶۷۱
دبیر مجمع جهانی اهل بیت:

ولایت و بصیرت رمز تداوم ارزش‌های انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ دبیر مجمع جهانی اهل بیت(ع) با تاکید بر اینکه موج بیداری امت اسلامی از برکات انقلاب است، گفت: ولایت و بصیرت رمز تداوم ارزش های انقلاب است.
حجت الاسلام محمدحسن اختري دبيرکل مجمع جهاني اهل بيت


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مراسم بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب اسلامی، امروز در مسجد آیت الله انگجی تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن اختری، دبیر مجمع جهانی اهل بیت(ع) در سخنانی با بیان اینکه تمامی ترورهای سال های اولیه انقلاب با هدف براندازی نظام اسلامی صورت گرفت، اظهار داشت: هر یک از توطئه هایی که در طول 32 سال گذشته به نظام اسلامی ایران تحمیل شده، تنها برای فروپاشی یک کشور کافی بود.

وی خاطر نشان کرد: وعده الهی این است که خداوند مستضعفان را نصرت می دهد، امروز با گذشت 30 سال از حادثه هفتم تیر، شاهد برکات خون شهدای انقلاب اسلامی و پیروزی ملت ایران د تمام عرصه های بین المللی هستیم.

دبیر مجمع جهانی اهل بیت با اشاره به موج بیداری امت اسلامی در ماه های اخیر ادامه داد: این نهضت بیداری از برکات خون شهدای انقلاب اسلامی و انفاس قدسی امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین اختری تصریح کرد: برکات انقلاب اسلامی امروز در سرزمین های اشغالی فلسطین و لبنان کاملا قابل مشاهده است، رژیم اشغالگر قدس که خود را یکی از قدرت ها نظامی دنیا می داند، ظرف 22 و 33 روز مجبور به عقب نشینی شد، اسرائیل به حقیقت در شکست جوانان حزب الهی عاجز مانده است.

وی با اشاره به حمله آمریکا به عراق و افغانستان اظهار داشت: ایالات متحده در باتلاقی به تله افتاده که نهایت آرزویش رهایی با حفظ آبرو از وضعیت موجود است، آمریکا میلیاردها دلار در عراق هزینه کرد اما در نهایت حکومت اسلامی و شیعی بر سر کار آمد.

دبیر مجمع جهانی اهل بیت در ادامه ولایت و بصیرت را رمز تداوم ارزش های انقلاب دانست و گفت: آنچه توانست ملت ایران را از تمامی توطئه های دشمنان نجات دهد و الهام بخش موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه باشد، ولایت و بصیرت بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین اختری نقش ولایت در شناسایی و مقابله به فتنه ها را بی نظیر عنوان کرد و ادامه داد: دیدگاه الهی، مدیریت دقیق و هوشمندانه مقام معظم رهبری پس از ارتحال امام راحل، نظام اسلامی را در برابر فتنه های مختلف داخلی و خارجی حفظ کرد، چنانکه در حوادث پس از انتخابات سال 88 اگر درایت و مدیریت رهبری نبود، فتنه گران تیشه به ریشه نظام اسلامی می زدند.

وی خاطر نشان کرد: عده ای مدعی ولایت پذیری و ولایت مداری هستند مادامی که منافع شان تامین شود، در حقیقت این ولایت مداری نیست، امروز دوران اقبات ولایت مداری در میدان عمل است.

گفتنی است، این مراسم با حضور حضرات آیات شبستری و آل هاشم و همچنین علما، فضلا و مسؤولان استان آذربایجان شرقی همراه بود./935/پ202/ع

ارسال نظرات