۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۱۰۶۸۴۹
امام جمعه موقت تهران:

حوزه علمیه بناب گنجینه معنوی منطقه آذربایجان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین صدیقی از حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب به عنوان گنجینه معنوی منطقه آذربایجان یاد کرد.
درس اخلاق حجت الاسلام صديقي در مسجد اعظم قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت‌ الاسلام و المسلمین محمدکاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، روز گذشته در جمع مسؤولان، روحانیان، طلاب و اقشار مختلف مردم بناب در مصلای اعظم این شهر اظهار داشت: حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب به عنوان یک گنج بزرگ معنوی در منطقه آذربایجان به حساب می‌آید.

وی با تقدیر از برادران بنابی و علمای منطقه در رونق علمی و آموزشی این مرکز علوم دینی خاطر‌نشان کرد: امید است با راه‌اندازی کرسی درس خارج در این حوزه شاهد شکوه علمی و توسعه برنامه‌های آموزشی حوزه در سطوح عالی منطقه باشیم.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه حوزه علمیه بناب الگویی برای دیگر حوزه های علمیه شهرستان ها محسوب می شود، تصریح کرد: تاثیرات مثبت معنوی این مرکز به طور محسوس منطقه قابل مشاهده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر تبعیت تمام جریان‌ها از خط ولایت فقیه اظهار داشت: مهم‌ترین ملاک تشخیص عملکرد خوب یا بد افراد در نظام، میزان ولایت‌مداری ایشان است، مدعیان تبعیت از ولایت باید در عمل ولایت مداری خود را نشان دهند.

حجت الاسلام و السلمین صدیقی تصریح کرد: کسی که در گفتار مدعی ولایت‌مداری است و خود را دوستدار امام زمان(عج) نشان می دهد باید بداند که تبیعت از ولایت مقدمه حب اهل بیت(ع) است.

وی با بیان این‌که روح دین ولایت است و اسلام بی‌ ولایت، دین نیست، تأکید کرد: کسانی که دم از امام زمان(عج) می ‌زنند، اما ولی فقیه را قبول ندارند، حقه‌‌باز و عوام فریب هستند، چراکه ولایت رمز سعادت در دنیا و آخرت است.

امام جمعه موقت تهران با تشریح ابعاد شخصیتی مقام معظم رهبری اظهار داشت: ایشان فردی مدیر، مدبر، آگاه به زمان، دشمن شناس، بصیر و آگاه به مسائل سیاسی هستند که در 20 سال گذشته همواره مایه ذلت و سرافکندگی دشمنان بوده اند./935/پ202/س
ارسال نظرات