۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۱۰۶۷۲۴

بازدید سردبیر یکی از روزنامه های هندوستان از خبرگزاری رسا

خبرگزاری رسا ـ سردبیر یکی از روزنامه های هندوستان از خبرگزاری رسا بازدید و با فعالیت های این مجموعه خبری آشنا شد.
بازديد سردبير يکي از روزنامه هاي هندوستان از خبرگزاري رسا بازديد سردبير يکي از روزنامه هاي هندوستان از خبرگزاري رسا بازديد سردبير يکي از روزنامه هاي هندوستان از خبرگزاري رسا بازديد سردبير يکي از روزنامه هاي هندوستان از خبرگزاري رسا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا سید جعفر حسین سردبیر روزنامه صدای حسینی از هندوستان با حضور در خبرگزاری رسا به تبادل اطلاعات و تجربیات و بررسی برنامه ها برای همکاری مشترک پرداخت.

جعفر حسین در این بازدید با تاکید بر فعالیت مشترک و استفاده از اخبار حوزه های عملیه و مراجع تقلید خواستار توجه بیشتر حوزه ها و روحانیت به مسائل هند و پاکستان شد.

حجت الاسلام محمد جواد گلزار سردبیر و جانشنین مدیرعامل خبرگزاری رسا نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت صهیونیزم جهانی در عرصه رسانه ها خاطرنشان ساخت: هم اکنون که رسانه های بزرگ جهانی در اختیار صهیونیست هاست و آنها تمام سعیشان را در تخریب چهره اسلام و ایجاد تفرقه در میان امت اسلامی مبذول می دارند، وظیفه علما و فرهیختگان اسلامی است تا با حضور جدی در رسانه ها و مطبوعات بین المللی افکار جهانیان را با حقایق ناب اسلامی آشنا سازند و تصویری صحیح از اسلام و مسلمانان را به مخاطبان ارائه دهند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت روحانیون و علمای مسلمان هند، خواستار انعکاس هرچه بیشتر این گونه اخبار در رسانه های هندی شد.

گفتنی است روزنامه صدای حسینی یکی از مطبوعات فعال شیعیان هندوستان است که با تیراژ روزانه 10 هزار نسخه در سراسر هندوستان توزیع می شود./905/پ202/گ
ارسال نظرات