۲۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۱۰۶۶۲۳
عصر امروز؛

عضو شورای حوزه علمیه آذربایجان غربی از خبرگزاری رسا بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خوی با حضور در دفتر خبرگزاری رسا، با هیأت تحریریه و خبرنگاران این خبرگزاری دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
حجت الاسلام سيد رضي موسوي شكوري امام جمعه شهرستان خوي بازديد حجت الاسلام سيد رضي موسوي شكوري امام جمعه شهرستان خوي از خبرگزاري رسا حجت الاسلام سيد رضي موسوي شكوري امام جمعه شهرستان خوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی، عصر امروز ضمن بازدید از خبرگزاری رسا، با هیات تحریریه و خبرنگاران این رسانه حوزوی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

امام جمعه شهرستان خوی در جریان این بازدید که عصر شنبه انجام شد، از نزدیک در جریان روند فعالیت خبرگزاری رسا و نحوه انعکاس و پوشش اخبار حوزه های علمیه سراسر کشور از سوی خبرگزاری رسا قرار گرفت.

حجت الاسلام موسوی شکوری همچنین در ادامه از فعالیت و اقدامات خبرگزاری رسا در راستای پوشش و انعکاس اخبار حوزه های علمیه قدردانی کرد و گفت: این رسانه حوزوی از زمان شروع فعالیت خود به خوبی توانسته است اخبار حوزه های علمیه را اطلاع رسانی کند.

بر اساس این گزارش در ابتدای این دیدار که در دفتر خبرگزاری رسا در قم برگزار شد، دبیران سرویس‌ فرهنگی و استان‌های خبرگزاری رسا گزارشی از فعالیت ها، اقدامات و عملکرد این خبرگزاری در راستای پوشش و انعکاس اخبار حوزه های علمیه ارائه کردند.‌/924/پ202/س

ارسال نظرات