۱۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۱۰۶۲۲۴
مسؤول شورای هماهنگی گیلان:

صدای انقلاب اسلامی از کشورهای منطقه شنیده می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با بیان این که امروز صدای انقلاب اسلامی از کشورهای منطقه شنیده می‌شود، گفت: شعاع نورانی امام خمینی(ره) از مرزهای ایران و منطقه گذشته و امروز ندای عدالت و برابری تا قلب اروپا شنیده می‌شود.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام مجتبی اشجری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، در مراسم گرامی‌داشت ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، قیام 15 خرداد و یادواره 65 شهید هشت سال دفاع مقدس شهرستان تالش با بیان این که متأسفانه امروز شاهد فعالیت یک جریان منحرف در کشور هستیم، گفت: اگر خط انحراف از مسیر متعالی انقلاب اسلامی و ارزش های آن دیده شود، بی شک مردم با بصیرت خود، جریان انحرافی را از صحنه انقلاب اسلامی دور خواهند نمود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که ملت با کسی عهد اُخوت نبسته است ادامه داد: کسانی همراه امام بودند ولی وقتی به مقاصد خود نرسیدند جریانی را مقابل آرمان های انقلاب اسلامی به وجود آوردند که با بصیرت مردم کنار گذاشته شدند.

وی، میزان مردم را ولایت فقیه خواند و افزود: توصیه می شود جریان انحرافی قبل از آن‌که به آینده مختوم خود که طرد از تاریخ انقلاب اسلامی است برسند، برای یک بار هم شده اندیشه‌های امام(ره) در مبارزه با فرقه های انحرافی را بازخوانی کنند.

حجت الاسلام اشجری در ادامه سخنان خود ایام ارتحال حضرت امام خمینی‌(ره) را فرصت مناسبی برای بازخوانی شخصیت معمار کبیر انقلاب اسلامی ذکر کرد و اظهار داشت: 22 سال از رحلت امام می گذرد و هرچه این زمان بیشتر می شود، عظمت روحی ایشان بیشتر مشخص می‌شود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، معمار کبیر انقلاب اسلامی را انسانی الهی و معنوی دانست و گفت: هواپیمای وجود حضرت امام 12 بهمن در فرودگاه دل مردم نشست و 14 خرداد تابوت وجودشان در بهشت زهرای دل مردم جای گرفت.

وی با بیان این که امروز صدای پای انقلاب اسلامی از کشورهای منطقه شنیده می شود، ادامه داد: شعاع نورانی امام خمینی(ره) از مرزهای ایران و منطقه گذشته و امروز ندای عدالت و برابری تا قلب اروپا شنیده می شود.

حجت الاسلام اشجری، انقلاب اسلامی را بزرگ‌ترین یادگار حضرت امام(ره) و شهدای والامقام دانست و افزود: همه ما در حفظ و صیانت از این انقلاب مسؤول هستیم و در پیشگاه خداوند پاسخگو خواهیم بود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که مقام معظم رهبری همچنان روش و منش امام راحل را با صولت و عظمت ادامه می دهد، گفت: ایران اسلامی با صلابت و عزت به راه خود ادامه می دهد تا روزی که این پرچم را به صاحب اصلی اش بقیه الله الاعظم(عج) بسپارد.

وی با بیان این که درس خدمتگزاری را باید از امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی بیاموزیم، ادامه داد: مقام معظم رهبری همچون معمار کبیر انقلاب اسلامی، دلسوز، شیفته و عاشق مردم هستند و همه خدمتگزاران به مردم باید لباس عاشقی به تن کنند. /950/پ203/س
ارسال نظرات