۱۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۱۰۶۱۵۷
مسؤول شورای هماهنگی بهشهر:

رهبر معظم انقلاب در برخورد با گروه‌های منحرف راه امام راحل را ادامه می‌دهند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز امروز در برخورد با گروه های منحرف راه امام راحل را ادامه می دهند، گفت:روشنگری ها و تدبیر رهبری در جریان های اخیر، سبب زمین گیر شدن گروه های انحرافی شد.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بهشهر
حجت الاسلام مهدی خوشرو، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، با گرامیداشت ایام سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: امام مخالف جریان انحرافی بود و با شدت نیز با آن برخورد می کرد.

وی اظهارداشت: جریان های انحرافی در قبل از انقلاب و اوایل انقلاب، از جمله جریانات ریشه ای بود که سال ها رشد کرده و تنومند شده بودند؛ اما امام راحل با درایت و هوشیاری، ریشه همه این مفاسد را از ریشه خشکاند.

حجت الاسلام خوشرو یادآور شد: آنچه امام راحل در این برخوردها مورد توجه قرار داده بود، ریشه کنی کامل این انحرافات در جامعه بود، بطوری که با قطع آن دیگر اجازه رشدی برای انان در هیچ کجای این انقلاب وجود نداشت.

وی ادامه داد: براندازی جریان انحرافی از جمله مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد، چرا که جریان انحرافی در برخی مواقع در قالب اسلام، ضد اسلام عمل می کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر، با اشاره به وجود عرفان های کاذب و نخ نما در جامعه اسلامی خاطر نشان کرد: متأسفانه این عرفان ها نیز نوعی انحراف در جامعه است که از سوی جریان های خاص اداره و تبلیغ می شود و مبارزه و ریشه کنی آن از جمله وظایف روحانیان، مبلغان و اندیشمندان است.

وی گفت: همچنان که در دوران قبل و بعد از انقلاب با فعالیت های دلسوزانه امام راحل، همه جریان های انحرافی همچون منافقین و ملی مذهبی ها به حاشیه کشیده و از بین رفتند، اکنون نیز باید با تدبیر جدیدی در این راستا وارد شد و جریان های موجود انحرافی را از بین برد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر با بیان این که امام خمینی(ره) در برخورد با جریان های انحرافی هیچ گونه تعارفی با کسی نداشت، بیان داشت: امام راحل همواره منافع نظام و ملت برایشان از همه چیز مهم تر بود.

حجت الاسلام خوشور با اشاره به این که موضع قاطعانه امام راحل در برکناری جانشین رهبری نشان دهنده قاطعیت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در برخورد بر هر گونه انحراف بود، خاطرنشان کرد: امام راحل از همان ابتدا با شناخت و بصیرت کامل نسبت به فعالیت و اندیشه های منحرفانه برخی گروه های سیاسی آن دوران وضعیت آنها را در همان روز های ابتدایی انقلاب مشخص کردند.

وی با بیان این که امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی در برخورد با گروه های منحرف راه امام راحل را ادامه می دهند، تصریح کرد: روشنگری ها و تدبیر مقام معظم رهبری در جریان های اخیر، سبب زمین گیر شدن گروه های انحرافی شد.

حجت الاسلام خوشرو در ادامه سخنان خود با اشاره به تولید و توزیع مستند «ظهور نزدیک است» بیان داشت: متأسفانه این تبلیغ یکی از مصادیق جریان انحرافی در جامعه است که باید با عکس العمل جدی مردم و مسؤولان همراه شود.

وی ادامه داد: اینکه در قالب یک سی دی زمان ظهور امام عصر (عج) به تصویر کشیده شود، از مظاهر علنی کفر در جامعه است و باید جلوی چنین انحراف هایی گرفته شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر گفت: همه ما موظف به روشنگری در این راستا در بین نوجوانان و جوانان به عنوان اقشار آسیب پذیر هستیم و باید در این راستا با تیزبینی بیشتر وارد شده و با این انحرافات در جامعه مبارزه کنیم./950/ت302/ص
ارسال نظرات