۰۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۱۰۵۸۰۳
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

بزرگداشت یاد امام خمینی ارج نهادن به معنویت انسانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تأکید بر اهتمام رسانه‌های ارتباط جمعی در پوشش اخبار آیین گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) گفت: بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل در حقیقت ارج نهادن به کمال و معنویت انسانی است.
مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلاي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مختار نظری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، امروز در دیدار تعدادی از کارکنان سپاه استان، با اشاره به در پیش بودن سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، ادامه راه امام راحل را نجات بخش بشریت دانست و گفت: امام خمینی(ره) الگویی بارز برای همه جوامع دنیا است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تأکید بر اهتمام رسانه های ارتباط جمعی در پوشش اخبار و گزارش‌های آیین‌های گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل در حقیقت ارج نهادن به کمال و معنویت انسانی است.

وی، وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل را نقشه راه آینده دانست و با بیان این که امروز آحاد جامعه اسلامی باید با مراجعه به این منبع غنی برنامه‌های خود را براساس رهنمودهای امام راحل تنظیم کنند، افزود: امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی عزت و عظمت را دوباره برای ملت ایران زنده کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، به خیزش‌های مردمی در خاورمیانه اشاره کرد و با بیان این که بیداری اسلامی که امروز در منطقه ایجاد شده برگرفته از اندیشه متعالی امام راحل است، خاطرنشان کرد: مردم مسلمان منطقه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را الگوی حرکت‌های آزادی‌خواهانه خود قرار داده‌اند.

حجت الاسلام نظری، بیداری اسلامی را بزرگ‌ترین هدف امام خمینی(ره) دانست و با اشاره به این که بنیانگذار کبیر انقلاب با این هدف رهبری یک نهضت بزرگ اسلامی را آغاز کرد، گفت: این شخصیت بی نظیر قرن حاضر با پشتوانه مردمی توانست بساط یک رژیم فاسد و دیکتاتور را برچیند.

وی با بیان این که اندیشه‌های ناب امام راحل امروز در عمق جان ملت‌های مسلمان دنیا جای دارد، بیان داشت: جریان بیداری اسلامی که امروز در خاورمیانه به وجود آمده متأثر از اندیشه‌های ناب و انقلابی حضرت امام است و ما امروز آثار و برکات آن را در آزادی‌خواهی، عدالت‌طلبی و ظلم‌ستیزی ملت‌های مسلمان منطقه شاهد هستیم.

حجت الاسلام نظری با بیان این که امام خمینی(ره) یک شخصیت جهانی بود و صلابت، شجاعت و روحیه‌ای مثال زدنی داشت، گفت: این شخصیت ارزشمند روحیه سیاسی و شجاعت بی‌نظیری داشتند و امام با رهبری تاریخی خود دشمنان را مأیوس و اسلام را پیروز کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، عمل به وصیت نامه امام راحل را راه عبور از همه فتنه ها و مشکلات جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: در سه دهه اخیر زوایه گرفتن از خط امام راحل زمینه انحراف و گمراهی را برای افراد پدید آورده است.

حجت الاسلام نظری با تأکید براین که امروز نسل جوان ما باید بیشتر با اندیشه‌های امام راحل آشنا شوند، خاطرنشان کرد: مسؤولان دینی و فرهنگی کشور وظیفه دارند، جوانان کشور را با آرا و افکار متعالی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آشنا کنند.

وی در ادامه افزود: انتقال اندیشه های متعالی حضرت امام خمینی(ره)، تبیین جایگاه ارزشمند ولایت فقیه، انعکاس فراگیر و صادقانه عملکرد سازنده انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و تشویق اذهان و افکار عمومی به تبعیت از ولی فقیه زمان و رهبری انقلاب یکی از نیازهای جامعه امروز ما است که همه باید در جهت تحقق آن گام بردارند.

حجت الاسلام نظری با تأکید بر بزرگداشت هر چه با شکوه و معنوی سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: ترویج اندیشه‌های رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی و انتقال آرمان‌های آن حضرت یک ضرورت و نیاز جهانی است.

وی اضافه کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام امام خمینی(ره) از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا قله‌های رفیع عزتی که امروز ملت ایران به آن دست یافته است، مرهون مجاهدت‌ها و روشن بینی‌های امام راحل عظیم الشان انقلاب است./950/پ202/س
ارسال نظرات