۰۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۱۰۵۵۸۶
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا:

ولایت فقیه زمینه‌ساز عزت و عظمت ملت ایران در عرصه‌های گوناگون است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان، با تأکید براین که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تنها با ولایت فقیه می تواند در دنیا نقش آفرین باشد، افزود: ولایت و رهبری در سه دهه اخیر همواره زمینه ساز عزت و عظمت ملت ایران در عرصه های مختلف بوده است.
ولايت فقيه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام یدالله غلامی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان، امروز در جمع بسیجیان شهرستان کردکوی با اشاره به تلاش سی ساله نظام سلطه برای براندازی نظام اسلامی گفت: باوجود همه تلاش و سرمایه‌گذاری‌های کلان غرب،‌ ولایت‌مداری ملت ایران سبب عزت و عظمت روز افزون این نظام الهی شده است.

وی با بیان این که ولایت‌مداری در خون و قلب ملت ایران اسلامی است، افزود: این ملت در سه دهه اخیر همواره با حضور همه جانبه و به موقع خود در عرصه های مختلف پاسخ کوبنده ای به دخالت های دشمنان دادند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا، همچنین به تلاش جریان فتنه در انتخابات 88 در کشور اشاره کرد و با بیان این که روشنگری‌های مقام معظم رهبری سبب خاموش‌شدن آتش فتنه‌ها شد، ادامه داد: ملت ایران در آن مقطع با پشتیبانی از مقام معظم رهبری اجازه هیچ‌‌ تحرکی را به منافقان داخلی و خارجی ندادند.

وی، ولایت فقیه را رکنی اساسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و با بیان این که این نظام الهی بر پایه ولایت و رهبری پایه‌گذاری شده است، ادامه داد: ولایت فقیه میراث ماندگار معمار بزرگ کبیر انقلاب اسلامی است که باید همیشه حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه گلستان، با تأکید براین که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تنها با ولایت فقیه می تواند در دنیا نقش آفرین باشد، افزود: ولایت و رهبری در سه دهه اخیر همواره زمینه ساز عزت و عظمت ملت ایران در عرصه های مختلف بوده است.

وی، حفظ و پشتیبانی از ولایت فقیه را تکلیف مهم دانست و با بیان این که همه ما در برابر حراست از این جایگاه ارزشمند وظیفه ای سنگین بر عهده داریم، گفت: امروز دشمنان نظام اسلامی همه تلاش خود را به کار گرفته اند تا این جایگاه ارزشمند را تضعیف کنند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که دشمنان نظام الهی در هشت سال دفاع مقدس از همه ظرفیت های کشورها برای نابودی ایران اسلامی استفاده کردند، گفت: اما از خودگذشتگی و ایثار فرزندان این مرزوبوم زمینه شکست و نابودی آنها را فراهم کرد.

وی، ولایت مداری را رمز پیروزی رزمندگان درهشت سال دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: فرزندان این کشور در دفاع مقدس همواره گوش به فرمان ولی امرمسلمین بودند و هیچ گاه نیز از آن مسیر منحرف نشدند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به شکست های متعدد دشمنان نظام در سه اخیر، گفت: امروز استراتژی غربی‌ها در برابر ایران اسلامی تغییر کرده و آنها با جنگ نرم به سراغ این نظام الهی آمدند و تلاش می کنند با تهاجم فرهنگی و سوء استفاده از عناصر خود فروخته داخلی ضربه ای را به این نظام وارد کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان با بیان این که فتنه 88 نیز از جمله آخرین تلاش دشمنان نظام برای براندازی بود، گفت: متأسفانه در آن مقطع کسانی که مدعی ادامه راه امام بودند دچار لغزش شدند و خواسته و یا ناخواسته اهداف دشمنان را در نظام اجرایی می کردند.

وی همچنین به نیروهای مسلح کشور در صیانت از کیان این نظام اشاره کرد و با بیان این که ارتش وسپاه جمهوری اسلامی ایران همواره در برابر هر گونه تجاوز دشمن آمادگی صیانت از کیان این نظام الهی را دارند، ادامه داد: غیورمردان ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی به دنیا ثابت کردند که هیچ گاه اجازه نفوذ بیگانگان به خاک این کشور را نخواهند داد./950/پ202/س
ارسال نظرات