۰۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۰۵۳۵۳
مدیر عامل کانون پرورش فکری کشور:

آماده تعامل بیشتر با حوزه‌های علمیه هستیم

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل کانون پرورش فکری کشور گفت: این مرکز آماده همکاری با مراکز فعال در حوزه تربیت دینی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی است.
سيدصادق رضايي، مديرعامل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان
سیدصادق رضایی، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، در حاشیه نشست مسؤولان کشوری و استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در تبریز برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: این مرکز در راستای اهداف دینی و فرهنگی خود از طرح ها و برنامه های مؤسسات خصوصی حمایت می کند.

وی با اشاره به سیاست های کلان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آشنایی گروه های سنی مختلف با مبانی دینی اسلام اظهار داشت: این مرکز آماده همکاری با مراکز فعال در حوزه تربیت دینی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی است.

رضایی در پاسخ به سؤالی مبنی بر چگونگی تعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مبلغان حوزوی خاطر‌نشان کرد: بسیاری از برنامه های دینی و عقیدتی مراکز استانی با حضور فعال روحانیان و مبلغان آشنا به مسائل روانی و فرهنگی کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

وی همچنین با اشاره به حمایت از عروسک های اسلامی و تولیدی داخل اظهار داشت: دو عروسک جدید مطابق با فرهنگ، آداب و رسوم منطقه آذربایجان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در آینده نزدیک تولید خواهد شد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در بخش دیگری از سخنان خود از تولید چهار بازی رایانه‌‌ای جدید خبر داد و گفت: یک بازی اینترنتی نیز به صورت آنلاین تولید شده که به زودی رونمایی خواهد شد.

رضایی در ادامه گفت: هم اکنون 820 مرکز ثابت و سیار و روستایی کانون در کشور فعال است که دوازده درصد کودکان و نوجوانان کشور عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را زیر پوشش قرار داده‌اند./935/ت302/س
ارسال نظرات