۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۰۴۰۲۱
آیت‌الله نوری همدانی در جمع مردم کرج:

مسؤولان هرچه دارند به برکت ولایت فقیه و خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، با تاکید بر اینکه همه باید در مسیر ولایت فقیه حرکت و از مقام معظم رهبری تبعیت کنند، گفت: مسؤولان باید بدانند هرچه دارند به برکت ولایت فقیه و خون های پاک شهدا است.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرج، حضرت آیت‌الله حسین نوری‌همدانی از مراجع تقلید، عصر پنج شنبه در جمع پرشور اقشار مختلف استان البرز در مصلای نماز جمعه کرج، به تشریح تحولات اخیر در منطقه پرداخت و خیزش امت اسلام را متاثر از انقلاب اسلامی ایران دانست.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران مستکبران را منفور و محرومان عالم را بیدار کرده است، ابراز داشت: امروز صدا و تفکر انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف طنین انداز شده است.

‌حضرت آیت الله نوری‌همدانی با اشاره به جایگاه نظام مقدس اسلامی، ولایت فقیه، مردم و ارزش های اسلامی را از اساسی ترین ارکان نظام ذکر و تصریح کرد: همه باید در مسیر ولایت فقیه حرکت و از مقام معظم رهبری تبعیت کنند.

وی با بیان توصیه هایی به مسؤولان کشور، تاکید کرد: مسؤولان هرچه دارند به برکت ولایت فقیه و خون های پاک شهدا است و باید قدر این نعمت را بدانند.

حضرت آیت الله نوری همدانی توجه مسؤولان را به خدمت رسانی بیشتر به مردم جلب کرد و ابراز داشت: مسؤولان باید به فکر آسایش، رفاه، رفع گرانی و حل کامل بیکاری در جامعه باشند.

وی اظهار داشت: البته در این راستا محرومان و مستضعفان در اولویت قرار دارند، چراکه اینها در تمامی عرصه ها به بهترین شکل ممکن رسالت خود را ایفا کرده اند.

این مرجع تقلید تاکید کرد: مرفهین بی درد سهمی در انقلاب اسلامی نداشتند، اینها در هر عرصه ای که حاضر می شدند بهانه می آورند و در جنگ نیز می گفتند خسته شدیم، اما امام راحل در پاسخ به آنها می فرمودند شما خسته بودید، شما برای نظام چه کرده اید.

گفتنی است حضرت آیت الله نوری همدانی صبح روز شنبه در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با مردم نظرآباد دیدار خواهد کرد و عصر نیز در جمع مردم طالقان و هشتگرد به ایراد سخن خواهد پرداخت.

همچنین جمعی از نمایندگان و هیات همراه حضرت آیت الله نوری همدانی در سفر به استان البرز، در نماز جمعه شهرستان کرج شرکت و نماز جمعه را به امامت حجت الاسلام والمسلمین محسن کازرونی اقامه خواهند کرد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات