۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۰۳۸۹۴

دیدار دانشجویان بسیجی آذربایجان شرقی با آیت الله مصباح یزدی

خبرگزاری رسا ـ دویست دانشجوی بسیجی شورای دفاتر بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی فردا همزمان با هفته عقیدتی در سپاه با آیت‌الله مصباح یزدی در قم دیدار خواهند کرد.
آيت الله مصباح يزدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، 200 نفر از دانشجویان بسیجی شورای دفاتر بسیج دانشجویی استان فردا پنجشنبه، 15 اردیبهشت به مناسبت هفته عقیدتی در سپاه و بسیج به دیدار آیت الله مصباح یزدی، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) خواهند رفت.

این دیدار با هدف تعمیق بصیرت و آگاه‌سازی دینی و سیاسی دانشجویان به همت سازمان بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی در شهر قم صورت می گیرد.

لازم به ذکر است، دیدار از مراجع، زیارت مراکز مذهبی و زیارتی و بازدید از کارگاه ساخت ضریح امام حسین (ع) در قم از جمله برنامه‌های جانبی این دیدار است.

همچنین به مناسبت ایام فاطمیه نمایشگاه قطعه ای از بهشت از دهم تا 23 اردیبهشت به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تبریز در هشت غرفه به صورت ماکت، پوستر و نوشته در این دانشگاه دایر شده است.

بر اساس اعلام مسؤول برگزاری این نمایشگاه؛ موضوع و محوریت این نمایشگاه اصل ولایت و ولایت پذیری است و گویای این مطلب است که اگر در همه زمان ها بخصوص در روی آوری فتنه ها بتوانیم با ولایت همراه شویم، پیروزی با ماست و هیچ وقت مورد مواخذه تاریخ قرار نمی گیریم.

این نمایشگاه در هشت غرفه ظهور اسلام، ‌ولایت، بیت الحزن، عاشورا، از ظهور تا ظهور، غرفه کتاب، مظلومیت بقیع و شهدا دایر شده است.

لازم به ذکر است، ‌مسابقه کوچه‌های غم و زندگی نامه حضرت فاطمه الزهرا (س)، امضای طومار حمایت از مردم مظلوم بحرین و اعتراض به آل خلیفه و آل سعود از برنامه‌‌های جنبی این نمایشگاه است.

گفتنی است، نمایشگاه قطعه ای از بهشت از 10 تا 23 اردیبهشت ماه جاری از ساعت 10 تا 18 برای بازدید علاقه مندان دایر است./935/پ203/س
ارسال نظرات