۲۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۰۲۳۵۴
مسؤول شورای هماهنگی بهشهر:

مطالب موجود در مستند ظهور نزدیک است برگرفته از منابع غیر معتبر است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر با انتقاد از تولید مستند «ظهور نزدیک است» گفت: مطالب موجود در این مستند برگرفته از منابع غیر معتبر است.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بهشهر


حجت الاسلام مهدی خوشرو، دبیر ستاد اقامه نماز بهشهر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با انتقاد از تولید مستند «ظهور نزدیک است»، گفت: مستندات موجود در این مستند برگرفته از منابع غیر معتبر است.

وی با بیان این که تولید این گونه مستند‌های غیر واقعی سبب تضعیف اعتقادات دینی مردم می‌شود، افزود: نباید اذهان عمومی را با مطالبی که واقعیت ندارند پر کنیم.

حجت الاسلام خوشرو با تأکید براین که تعیین وقت ظهور برای حضرت ولی عصر(عج) از سوی برخی افراد اقدامی انحرافی و باطل است، خاطرنشان کرد: تنها خداوند متعال است که می تواند زمان ظهور آخرین منجی عالم بشریت را تعیین کند.

دبیر ستاد اقامه نماز بهشهر ادامه داد: متأسفانه این مستند با بیان برخی از اعتقادات نامرسوم در جامعه، اعتقادات جوانان و نوجوانان را سست می کند که باید دستگاه‌های ذی ربط در این راستا به شدت وارد عمل شوند.

وی خاطرنشان کرد: معارف ناب اسلام باید درست و به صورت منطقی به جامعه ارائه شود و نباید در این رابطه معارف دینی همراه با خرافه و عرفان های کاذب در اختیار جامعه قرار گیرد.

حجت الاسلام خوشرو با تأکید براین که مطالب غیر واقعی بیان شده در این مستند سبب ایجاد شبهه در میان مردم می شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی افراد تنها برای رسیده به منافعی خاص به چنین اقدامات انحرافی روی می آورند که باید با آنها برخورد قانونی شود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر با اشاره به این که روحانیت باید شبهات ایجاد در جامعه در خصوص این مستند غیر واقعی را پاسخ دهد، خاطرنشان کرد: باید اجازه دهیم برخی سودجو اعتقادات مردم را زیر سؤال ببرند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: در شرایط امروز جامعه اسلامی مهم‌ترین وظیفه ما ارائه اسلام واقعی به مردم است و نباید با تحریف و دست بردن در احکام اسلام، انقلاب و اندیشه‌های امام راحل، جوانان را از اسلام و انقلاب، جدا کنیم.

حجت الاسلام خوشرو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیداری اسلامی در جهان و خیزش های مردمی در منطقه، خاطرنشان کرد: امروز اندیشه تفکر شیعی در همه دنیا فرا گیرد شده است و نباید با طرح برخی مسائل انحرافی مانع از جهانی شدن آن شویم./950/ت303/س

ارسال نظرات