۲۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۱۰۱۶۵۹
امروز برگزار شد؛

نشست مدیران مطبوعات و رسانه‌های استان قم با معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد

خبرگزاری رسا ـ نشست مدیران مطبوعات و رسانه‌های استان قم با معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در قم برگزار شد.
محمدجعفر محمدزاده
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدیران مطبوعات و رسانه‌های استان قم، صبح امروز با محمدجعفر محمدزاده معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تشکیل جلسه دادند.

براساس این گزارش، در این نشست ابتدا مدیران مطلبوعات، نشریات، خبرگزاری‌های استان قم به ارائه مشکلات خود در سطح استان پرداختند و سپس معاون وزیر به پرسش‌ها و دیدگاه مدیران پاسخ گفت و افزود: شعار ما در سال جاری توسعه کیفی مطبوعات و خبرگزاری‌ها است و در این راه تلاش فراوانی خواهیم کرد، زیرا فضای مطبوعات نیاز به کار جدی دارد.

محمدزاده اظهار داشت: امروز باید دست به دست هم دهیم و با هم باشیم؛ زیرا مطبوعات نباید با هم دعوا کنند.

وی افزود: این بسیار ناشایست است که رسانه‌ها علیه هم مطلب بزنند. باید اجازه سخن را بدهیم و برای مردم فضای خوبی ایجاد کنیم.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد تاکید کرد: من تمام وقت کمر همت را بسته‌ام و در خدمت مطبوعات و رسانه‌ها هستم و هرگز به رسانه‌ها نگاه غیرحرفه‌ای ندارم، ‌زیرا این عرصه را تجربه کرده و با آن آشنا هستم.

وی تصریح کرد: ما به دنبال رشد فرهنگ انقلاب و امام راحل در کشور هستیم و بنده معتقدم اگر درست حرف بزنیم و فضای خوبی را در کشور ایجاد کنیم، خوبی‌ها رشد خواهد یافت.

محمدزاده با اشاره به ظرفیت‌های رسانه‌ای در استان قم گفت: هم‌اینک ظرفیت رسانه‌ای بسیار ارزشمندی در شهر مقدس قم وجود دارد و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد؛ زیرا بزرگ‌ترین حوزه علمیه جهان تشیع و مراجع تقلید در این شهر مقدس هستند./917/پ202/ص
ارسال نظرات