۱۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۱۰۱۴۷۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی خدابنده:

استکبار جهانی حفظ حاکمیت خود را در ارائه چهره خشن از اسلام می‌بیند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی خدابنده زنجان گفت: جهان اسلام باید همت کند تا بر جریان تبلیغاتی کاذب علیه اسلام پایان دهد.
اسلام هراسي را متوقف کنيد


حجت الاسلام علی اکبر بیگدلی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خدابنده زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا بیان داشت: امروز عظمت اسلام بدخواهان را به ترس انداخته است و به همین دلیل بر ضد اسلام فتنه انگیزی می کنند.

وی بیان داشت: امروز تبلیغات عیله اسلام آنقدر بزرگ نمایی شده است که برخی از نزدیکان سیاستمداران غربی به این روند اعتراض کرده‌اند.

این محقق علوم اسلامی گفت: خواهر زن بلر بعد از سفری که به ایران داشت گفته بود چقدر از اسلام هراس دارید در حالی که در ایران اسلام در کنار سیاست است و رفاه مردم دنبال می شود.

وی با اشاره به اینکه منفعت اسلام هراسی به سود سردمداران کشورهای غربی است، گفت: استکبار جهانی حفظ حاکمیت خود را در ارائه چهره خشن از اسلام می داند و درصدد ارائه چهره مخدوش از اسلام است.

این محقق علوم اسلامی بیان داشت: جهان اسلام باید همت کند تا بتوانیم بر این جریان تبلیغاتی کاذب پیروز شویم و اسلام به درستی تبیین شود.

وی ادامه داد: مسلمانان باید با عمل کردن به دستورات قرآن نمونه یک الگوی عملی موفق از اسلام باشند.

این محقق علوم دینی بیان داشت: امروز باید فرهنگ قرآنی در تمامی عرصه ها همچون اقتصاد، سیاست، اجتماع و ... پیاده شود و فعالیت‌ها در مسیر قرآن هدایت شود.

وی گفت: نباید به مسائل اسلامی بی تفاوت باشیم بلکه باید خود را موظف به دفاع از اسلام و کیان آن بدانیم و در این راه مجاهدت کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خدابنده زنجان گفت: همه مسلمانان باید عزم خود را جزم کنند و برای شناساندن درست اسلام به مردم کشورهای غربی تلاش کنند و هر کس به اندازه توان خود در این راه گام های موثر بردارد. /909/ت302/ع

ارسال نظرات