۲۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۱۰۰۵۶۹
بخش نخست/آیت الله یزدی:

نظام اسلامی با دست بند سبز دست نشانده‌ها هرگز به هم نمی‌ریزد / سران فتنه به مردم سپرده شوند اثری از آن‌ها باقی نخواهد ماند

خبرگزاری رسا ـ رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با طرح این سؤال که با سران فتنه چه باید کرد، اظهار داشت: اگر اینها را به دست مردم بدهیم آنها را تکه تکه می کنند و اجازه زندگی به آنها نمی دهند؛ زیرا ملت ایران برای این انقلاب خون های بسیاری داده و چند نفر که پارچه سبز به دست ببندند نمی توانند نظام را بهم بریزند.
آيت الله محمد يزدي (يک)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمد یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، دوشنبه شب در همایش روحانیان و ائمه جماعات منطقه دو قم که در امامزاده جعفر(ع) قم برگزار شد، مجلس خبرگان رهبری را یکی از حساس ترین و مهم ترین نهادها در نظام اسلامی دانست و ابراز داشت: مجلس خبرگان حساس ترین واحد سیستمی در حکومت اسلامی است و اعضای آن از فقها و منتخب مردم هستند.

وی افزود: نمایندگان ملت در خبرگان رهبری با توجه به جمعیت هر استانی از سوی مردم برگزیده می شوند و وظایف مهمی را از جمله تعیین رهبری به عهده دارند.

با انتخاب آیت الله خامنه ای از سوی خبرگان نقشه دشمنان خنثی شد

آیت الله یزدی اظهار داشت: پس از رحلت امام خمینی(ره) خبرگان تصمیمی گرفت که هرچه جلوتر می رویم ابعاد صحیح آن شناخته تر می شود و با انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب نقشه های دشمنان خنثی و نقش برآب شد.

وی با تجلیل از مدیریت های داهیانه رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: مقام معظم رهبری در زمان تشکیل جلسه خبرگان برای تعیین رهبری از قبول این مسؤولیت امتناع می ورزیدند، ولی جمع فقها تاکید کردند که شما با جامعیتی که دارید باید رهبر باشید.

آیت الله یزدی گفت: در مدت زعامت مقام معظم رهبری حوادث، بحران ها و فراز و نشیب های بسیاری اتفاق افتاده است، به ویژه فتنه سال گذشته در کشور، اما رهبر انقلاب با تدبیر و مدیریت بسیار خوب، کشور و انقلاب را از مخاطرات و بحران ها حفظ کرده و به سلامت عبور داده اند.

به سران فتنه باید ضد انقلاب گفت

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه گریزی به فتنه سال گذشته در کشور زد و با بیان اینکه امروز بحث فتنه نیست، بلکه مساله ضد انقلاب است، ابراز داشت: امروز سران فتنه را نباید دیگر سران فتنه گفت، بلکه باید به آنها ضد انقلاب گفت، چراکه مستقیما در برابر نظام، امام و رهبری ایستاده اند.

وی با طرح این سؤال که با ضد انقلاب چه باید کرد، تاکیدکرد: اگر اینها را به دست مردم بدهیم که آنها را تکه تکه می کنند و اجازه زندگی به آنها نمی دهند، وابستگان آنها نیز این گونه هستند.

آیت الله یزدی با اشاره به اجلاسیه اخیر خبرگان رهبری و سخنرانی دو تن از شخصیت های سیاسی کشور در این اجلاسیه، افزود: در مجلس خبرگان رهبری یکی از مسؤولان تراز اول کشور همین تعبیر که امروز فتنه نیست، بلکه بحث ضد انقلاب است را بیان کرد.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: شیطان سر راه همه انسان ها می آید، ولی اگر پناه به خدا نبریم گمراه خواهیم شد، دنیا طلبی و دنبال مظاهرمادی رفتن باعث می شود که کسی در راه و خط نظام و امام بوده است، شمشیر علیه امام و نظام بکشد و این مساله در تاریخ اسلام نیز وجود داشته است.

ملت با هر کس در برابر نظام قرار گیرد برخورد می کنند

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و مردم ایران با هیچ کس تعارف و شوخی ندارد، گفت: ملت ما اگر ببینند کسی در برابر دین، نظام و امام ایستاده است با او مقابله می کنند، چراکه مردم این نظام را آسان به دست نیاورده اند.

دبیر مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران برای این انقلاب خون های بسیاری داده و زحمات بسیاری کشیده اند و چند نفر که پارچه سبز به دست ببندند نمی توانند نظام را بهم بریزند.

آیت الله یزدی تصریح کرد: امروز روشن ترین ملت ها، ملت سرفراز ایران هستند که هر حرکتی را تحلیل و شرایط و اوضاع را رصد می کنند و به خوبی نسبت به نقشه های دشمنان آگاه هستند. /924/پ201/ص
ارسال نظرات