۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۵۸۴۷۵۶
کریمی کیا مطرح کرد؛

ضرورت برپایی نمایشگاه کتاب در مناطق کم برخوردار

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان خواستار برپایی نمایشگاه کتاب در مناطق کم برخوردار و رونق مقوله کتاب و کتابخوانی در چنین مناطقی شد.
نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محمدصادق کریمی‌کیا، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان، پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه کتاب حال خوش خواندن، با ابراز امیداوری از اینکه باید شاهد تأثیرگذاری حوزه کتاب در اجتماع باشیم، خاطرنشان کرد: در نمایشگاه مذکور به همه سلایق احترام گذاشته شده و کتب مورد نظر هر قشر و صنفی موجود است که این مسأله باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه استان نیازمند توجهات ویژه در حوزه کتاب است، عنوان داشت: در مناطق کم برخوردار باید چنین نمایشگاهی برپا شود تا رونق کتاب را در چنین مناطقی شاهد بوده و اثرات مبثت کتابخوانی نمود یابد.

از سوی دیگر سعید رضوانی، مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان نیز با بیان اینکه نمایشگاه کتاب حال خوش خواندن گامی مهم در خروج دوباره کتاب از کساد و بی توجهی ها است، افزود: امیدواریم در ورای چنین نمایشگاهی شاهد حضور خانواده ها و آشتی دوباره با کتاب و قرار گرفتن کتاب در سید خانوارها باشیم.

مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان با اشاره به کمپین حال خوش خواندن، تصرح کرد: کتاب های موجود در نمایشگاه به ویژه بخش کودک، کاربردی و اثرگذار و در خور توجه بسیار است تا از این طریق بتوان توجه کودکان و نوجوانان به مقوله کتاب را جلب کرد./9456/پ204/ب1

ارسال نظرات