۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۵۸۴۳۶۵
مدیر حوزه علمیه استان مرکزی:

آمریکای پوشالی در مقابل اقتدار انقلاب اسلامی رو به زوال است

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی گفت: آمریکا یک قدرت پوشالی بیش نیست که با اوج گرفتن و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رو به زوال رفته است.
کاظم سپاسی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام کاظم سپاسی در مراسم ۱۳ آبان روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی که در مصلای اراک برگزار شد، اظهار داشت: عظمت انقلاب اسلامی آنقدر قابل دفاع است که در مقابل این عظمت، آمریکا رو به زوال رفته و اگر قدرت نمایی می‌کند ظاهری است و پوشالی؛ این را ترامپ خبیث هم به خوبی درک کرده است.

وی افزود: وقتی یک مقام بلندپایه صهیونیستی درباره جوانان و ملت غیور ایران اذعان می‌دارد که در مقابل عظمت این ملت باید با احترام کلاه از سر برداشت، این واقعیت گویای توانایی و قدرتمندی نظام جمهوری اسلامی است که در آستانه پختگی چهل سالگی قرار دارد.

حجت الاسلام سپاسی خاطرنشان کرد: باید ایران را قبل از انقلاب و بعد از انقلاب اسلامی بسنجیم، در آن زمان ایران هیچ قدرتی نداشت و دست نشانده آمریکا و قدرت‌های استکباری بود و آنها هر چه می خواستند انجام می دادند.

وی ادامه داد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران با اندیشه های امام خمینی(ره) و در ادامه آن با رهبری های رهبر معظم انقلاب نه تنها در منطقه بلکه در جهان از عظمت و قدرت و توانایی برخوردار شده است.

حجت الاسلام سپاسی بیان داشت: امروز آمریکا و هم پیمانانش و به طور کلی استکبار جهانی در برابر ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی خوار و ذلیل شده‌اند و این همه توطئه ها نشان از قدرت جمهوری اسلامی دارد که به هر نوع توطئه متوسل شدند در نهایت با شکست روبرو شد.

وی بیان داشت: برخی دست نشاندگان دشمن در خارج و داخل، نمی خواهند قبول کنند که نظام جمهوری اسلامی بعد از ۴۰ سال استقامت و پایداری و مبارزه ملت، امروز در حال تدوین و تنظیم برنامه‌های ۵۰ ساله آینده است.

مدیر حوزه علمیه های استان مرکزی بیان داشت: اجرای تحریم‌ های اقتصادی توسط آمریکا و خروج از برجام، نشان از تحلیل رفتن قدرت آمریکا دارد. آمریکا بداند که تحریم های اقتصادی هیچگونه تاثیری بر اراده مردم و نظام اسلامی ندارد و ترامپ با این رفتارهای غیرانسانی ضعف خود را در مقابل پایداری و استقامت ملت غیور ایران به نمایش می گذارد.

منبع: مهر

ارسال نظرات