۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۵۸۳۸۳۶
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس خبر داد؛

برگزاری ۴۴۰ ویژه‌برنامه فرهنگی ۱۳ آبان در فارس

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: همزمان با روز مبارزه با اسکتبار جهانی ۴۴۰ ویژه‌برنامه فرهنگی در نقاط مختلف استان فارس برگزار می‌شود.
۱۳ آبان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدرضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آئین گرامی‌داشت 13 آبان ماه در شیراز هم‌زمان با سراسر کشور از ساعت 9 و نیم صبح آغاز و مسیر‌های فرعی راهپیمایی میدان شهدا، چهارراه پیروزی و بلوار شهید آیت‌الله دستغیب است.

وی با اشاره به اینکه دشمن با راه‌اندازی تحریم‌های نفتی در 13 آبان ماه درصدد کم‌رنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، افزود: با تأسی از حرکت بزرگ حسینی این بار گسترده‌، مؤثر و منسجم‌ و نیز با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به استقبال روز ملی مبارزه با استکبار می‌رویم.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس خاطرنشان کرد: تبعید امام راحل از عراق و سپس به فرانسه وی را تبدیل به شخصیت بزرگ سیاسی و جهانی کرده و نیز کشتار دانش‌آموزان و دانشجویان در جریان تسخیر لانه جاسوسی تاثیربسزایی در بیداری و استمرار انقلاب اسلامی در میان اقشار مختلف جامعه داشته است.

حجت الاسلام رضایی از برگزاری 440 ویژه‌برنامه به مناسبت روز 13 آبان ماه دراستان فارس خبر داد و افزود: غرفه نقاشی کودکان، مسابقه خاطره‌نویسی، توزیع اقلام تبلیغاتی، تریبون آزاد، کرسی آزاداندیشی با موضوع «آمریکا را بهتر بشناسیم» و مسابقه عکاسی «لحظه‌های ناب اقتدار» توسط بسیج دانشجویی در مراکز مختلف دانشگاهی ازجمله عناوین برنامه‌های در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: نواختن زنگ استکبارستیزی در مراکز آموزشی و مدارس، نشست روشنگری «آمریکا بدون روتوش»، تجلیل از اساتید دانشگاهی، نشست پرسش و پاسخ با موضوع «شناخت ماهیت استکبار»، تهیه نماهنگ «چرا مرگ بر آمریکا»، مسابقه نامه و دلنوشته به کودکان مظلوم یمن از دیگر فعالیت‌‌های فرهنگی به مناسبت روز مبارزه با اسکتبار جهانی است.

منبع: فارس

ارسال نظرات