۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۵۸۳۲۵۱
معاون فرهنگی ستاد عتبات عالیات خراسان جنوبی خبر داد؛

کمک ۳ میلیارد تومانی مردم خراسان جنوبی به پیاده روی اربعین حسینی

معاون فرهنگی ستاد عتبات عالیات خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی برای پیاده روی اربعین حسینی مبلغی بالغ بر ۳ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی کردند، گفت: در حال حاضر یک هزار و ۲۰۰ نفر خادم از استان به کاظمین اعزام شدند.
اربعین امام حسین

قدرت سلطانپور، معاون فرهنگی ستاد عتبات عالیات خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: تعداد 35 موکب از خراسان جنوبی در شهر کاظمین مستقر شده و به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه هر شب 20 هزار نفر در موکب‌های استان اسکان پیدا می‌کنند، گفت: این موکب‌ها شامل اسکان، بهداشت و درمان، نانوایی و پذیرایی است که خدمات مختلفی را به زائران ارائه خواهند داد.

معاون فرهنگی ستاد عتبات عالیات خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی برای پیاده روی اربعین حسینی مبلغی بالغ بر 3 میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی کردند، افزود: در حال حاضر یک هزار و 200 نفر خادم از استان به کاظمین اعزام شدند.

سلطانپور تصیرح کرد: همچنین تنها موکب فرهنگی کشور از استان در کاظمین مستقر می‌شود که این موکب در بخش‌های رسانه، مذهبی، هنری و تبلیغات میدانی فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تعداد 11 فعال رسانه‌ای به عتبات عالیات اعزام شدند، تصریح کرد: عکاسان، فیلم برداران و خبرنگاران که به این پیاده روی اربعین اعزام شدند، روزانه اخبار مسیر نجف تا کربلا را مخابره می‌کنند./9314/ت303/ب1

ارسال نظرات