۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۵۷۶۱۱۰
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

کالای احتکار شده مکشوفه باید به سرعت در بازار عرضه شود

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: زمانی که کالایی چه به صورت احتکار شده و یا به صورت قانونی در انبارها کشف و گزارش شد باید به سرعت برای ثبات اقتصادی و تعدیل قیمت ها در بازار مصرف عرضه تا از بروز هرگونه مشکل پیشگیری شود.
حدیث نگاشت| عاقبت احتکار

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم سیستان و بلوچستان که در دادگستری این استان برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه فرا رسیدن به ماه محرم هستیم این اطمینان به مردم داده می‌شود که جای نگرانی برای کمبود ارزاق عمومی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: 2600 تن برنج در استان کشف شده بود که قرار است هرچه سریعتر کارهای اداری آن طی و این برنج بر روی سفره مردم قرار گیرد  که در حال حاضر حدود 300 تا 400 تن برنج در بین مردم توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در ماه‌های اخیر نوسانات اقتصادی در کشور به اوج خود رسیده است افزود: باید تلاش کنیم تا قبل از وقوع جرم اقدامات پیشگیرانه در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که کالایی چه به صورت احتکار شده و یا به صورت قانونی در انبارها کشف و گزارش شد باید به سرعت برای ثبات اقتصادی و تعدیل قیمت ها در بازار مصرف عرضه تا از بروز هرگونه مشکل پیشگیری شود.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از شکل گرفتن شعبه ویژه بازپرسی در استان خبر داد و تصریح کرد: این  آیین نامه  در زمینه اقتصادی و برگرفته از اذن مقام معظم رهبری بوده است.

حجت الاسلام حمیدی گفت: سیستان و بلوچستان از نظر تصادفات جاده ای  استانی پر حادثه است که باید در این استان علاوه بر زیر ساخت های ترافیکی به فرهنگ سازی برای کاهش تلفات انسانی در جاده ها توجه شود پون در حال حاضر این استان رتبه 6 کشور در زمینه پر حادثه بودن و رتبه 15 از نظر بیشترین مجروحان حوادث رانندگی را به خود اختصاص داده است.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات