۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۵۶۵۱۴۷

پیام تسلیت آیت الله طبرسی در پی درگذشت قائم مقام دبیر شورای نگهبان

در پی درگذشت حاج محمدرضا علیزاده، عضو حقوقدان و قائم مقام دبیر شورای نگهبان، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و محمد اسلامی، استاندار پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.
مرحوم حاج محمد رضا علیزاده، قائم مقام دبیر شورای نگهبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، در پی درگذشت حاج محمدرضا علیزاده، عضو حقوقدان و قائم مقام دبیر شورای نگهبان، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و محمد اسلامی، استاندار پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.

در این پیام آمده است: درگذشت شادروان حاج محمدرضا علیزاده، عضو حقوقدان و قائم مقام دبیر شورای نگهبان در اولین روز از ماه مبارک رمضان موجب تاثر و تالم شد. تلاش شایسته و مستمر مرحوم علیزاده به عنوان با سابقه‌ترین عضو حقوقدان شورای نگهبان در کسوت حقوقدانی و حفاظت از قانون اساسی ماندگار و جاودانه است.

این پیام می افزاید؛ حضور و خدمات موثر در مسؤولیت‌هایی همچون معاون رییس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، معاون بازرسی کل کشور، دادستان انقلاب اسلامی قائم‌شهر، مدیرکل ارزشیابی قضات و قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان از سوابق کاری آن عزیز سفر کرده محسوب می‌شود.

اینجانبان درگذشت آن حقوقدان متعهد را به خانواده محترم ایشان و سایر وابستگان تسلیت عرض نموده و از خداوند رمضان برای آن فقید سعید، رحمت و غفران واسعه و برای کلیه بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماییم.

گفتنی است؛ حاج محمد رضا علیزاده سوادکوهی، قائم مقام دبیر شورای نگهبان عصر روز گذشته پس از تحمل یک دوره بیماری در سن ۶۷ سالگی دار فانی را وداع گفت./۹۵۰/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات