۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۵۶۴۳۹۹
با هدف رشد امور پژوهشی صورت گرفت؛

اعلام فراخوان شانزدهمین دوره جشنواره بانوی کرامت ویژه طلاب خواهر چهارمحال و بختیاری

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری از اعلام فراخوان شانزدهمین دوره جشنواره بانوی کرامت ویژه طلاب خواهر این استان خبر داد و گفت: جشنواره بانوی کرامت هرساله با هدف رشد امور پژوهشی طلاب زیر نظر مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور برگزار می شود.
جشنواره بانوی کرامت

طاهره اکبری، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، از اعلام فراخوان شانزدهمین دوره جشنواره بانوی کرامت ویژه طلاب خواهر این استان خبر داد و گفت: جشنواره بانوی کرامت هرساله با هدف رشد امور پژوهشی طلاب زیر نظر مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور برگزار می شود.

اکبری با اشاره به تفاوت های این جشنواره با جشنواره علامه حلی اظهار کرد: جشنواره های بانوی کرامت و علامه حلی هر دو در موضوعات پژوهشی برگزار می شود اما با این تفاوت که جشنواره علامه حلی دارای شرط سنی خاص و ویژه کل طلاب حوزه های علمیه است اما در جشنواره بانوی کرامت شرط سنی وجود ندارد و تنها مختص طلاب حوزه های علمیه خواهران است.

وی با بیان اینکه محورهای جشنواره بانوی کرامت بسیار متفاوت تر و گسترده تر از جشنواره علامه حلی است، خاطرنشان کرد: همه فعالیت های علمی و پژوهشی طلاب و اساتید مدارس علمیه خواهران قبل از برگزاری این طرح در این جشنواره شرکت داشتند. 

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه سیاست حوزه های علمیه خواهران حمایت از نشر فعالیت های پژوهشی طلاب است، تصریح کرد: ایده ها و طرح های پژوهشی مدارس علمیه، کرسی های آزاد اندیشی، نشستها و همایش های علمی، نرم افزارهای پژوهشی، نشریات علمی، وبلاگ و پایگاه های پژوهشی می توانند در جشنواره بانوی کرامت طرح و مورد بررسی قرار گیرند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه فعالیت های گروهی باید به نام مدرسه علمیه در جشنواره شرکت داده شود، افزود: داوطلبان شرکت در جشنواره بانوی کرامت می ­توانند با سه اثر بدون محدویت در قالب اثر، در این جشنواره شرکت کنند.

اکبری با اشاره به اینکه نام نویسی در این فراخوان از طریق سامانه فراخوان ‌های پژوهشی در پایگاه اینترنتی مرکز مدیریت حوزه‌ های علمیه خواهران به نشانی www.whc.ir قابل انجام است، ابراز کرد: حمایت از چاپ و نشر آثار منتخب، تقدیر و اهدای جوایز ارزنده به مدارس و طلاب منتخب و بهره ­مندی از تسهیلات حوزه از جمله اعطای امتياز برای ورود به سطوح بالاتر و استفاده از تسهيلات پژوهشگری از جمله امتیازات این طرح است./9457//۳۰۳/خ

ارسال نظرات