۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۵۶۴۳۱۸
آیت الله طه محمدی:

خروج آمریکا از برجام خیر مطلق برای ایران است

امام جمعه همدان گفت: ثمرات خروج از برجام برای ایران در آینده بیشتر مشخص خواهد شد و خروج آمریکا از برجام بزرگترین خیر و برکت است.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به اهمیت مقابله با تجاوزهای رژیم صهیونیستی به وسیله سوریه اظهار داشت: در سال های اخیر رژیم صهیونیستی بارها به مردم سوریه و مستشاران ایرانی حمله کرده که با جواب دندان شکن ارتش سوریه مواجه شده است.

وی در ادامه ابراز داشت: اسرائیل بعد از هر حمله به تمام افراد خود دستور آمده باش می دهد چرا که می داند جواب کوبنده ای را دریافت خواهد کرد و چنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند زمان بزن دررو تمام شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان افزود: ثمرات خروج از برجام برای ایران در آینده بیشتر مشخص خواهد شد و خروج آمریکا از برجام بزرگترین خیر و برکت است.

وی با بیان این مساله که خودسازی امری بسیار مهم است اظهار داشت: برای ورود به ماه رمضان باید خانه دل را گردگیری کنیم و در غیر این صورت چیزی به غیر از گرسنگی و تشنگی عائد ما نمی شود.

آیت الله طه محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: برای ورود به ماه خدا باید خود را از هر گونه زشتی دور کنیم چرا که انسان هرگاه به خانه کریمی دعوت می شود خود را آراسته می دارد.

وی پرهیز از محرمات را رمز رستگاری انسان توصیف کرد و گفت: مهمترین مساله در زمینه طعام، پاک و طیب بودن آن است و سرپرستان خانوار باید تمام تلاش خود را برای کسب روزی حلال به کار گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: غذای شبهه ناک روح انسان را زندانی می کند و مانع توجه انسان به معنویت و عبادت می شود./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات