۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۵۶۲۴۰۷
مسؤول بسيج اساتيد حوزه علميه كاشان:

اولويت مردم مصرف كالاي داخلي باشد

مسؤول بسيج اساتيد حوزه علميه كاشان گفت: رهبر معظم انقلاب با مطرح كردن شعار سال به دنبال ايجاد اين تفكر در جامعه هستند كه اولويت ما، مصرف كالاي داخلي باشد.
حجت الاسلام بصيرتي

حجت الاسلام مهدي بصيرتي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، با تبريك اعياد شعبانيه به اهميت نامگذاري رهبر معظم انقلاب در حمايت از كالاي ايراني، گقت: يكي از تأكيدات رهبر معظم انقلاب در سالهاي اخير كه با شعار سال نمود پيدا مي كند اصلاح وضعيت اقتصادي كشور است.

وي با اشاره به اينكه اقتصاد مقاومتي با اصلاح سه تفكر فرهنگ حاكم بر توليد، فرهنگ حاكم بر مديريت كشور و فرهنگ مصرف در كشور محقق خواهد شد، افزود: اين سه مقوله برهمه تأثيرگذار است و نمي توان هركدام را بدون توجه به ديگري پيش برد.

حجت الاسلام بصيرتي با بيان اينكه رهبر معظم انقلاب در شعار امسال كه حمايت از كالاي ايراني است به اين سه وظيفه اشاره داشت، اظهار داشت: در فرهنگ مصرف نخستين وظيفه ما از بين بردن و اصلاح فرهنگ تزريق شده به جامعه مبني بر ارزش بودن مصرف كالاي خارجي است.

به گفته وي ما بايد اين تفكر را از بين ببريم كه مصرف كالاي خارجي سبب بالا رفتن شأن اجتماعي افراد مي شود، بلكه بر عكس ما بايد به جايي برسيم كه مصرف كالاي خارجي سبب انگشت نما شدن افراد شود.

مسؤول بسيج اساتيد حوزه علميه كاشان با تأكيد بر اينكه نخستين راهكار اصلاح فرهنگ مصرف، اولويت مصرف كالاي خارجي است ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب با مطرح كردن شعار سال به دنبال ايجاد اين تفكر در جامعه هستند كه اولويت ما در مصرف كالاي داخلي باشد.

حجت الاسلام بصيرتي تصريح كرد: البته ايجاد اين فرهنگ نياز به تلاش مسؤولان و توليد كنندگان داخلي نيز دارد كه با جلوگيري از ورود بي قيد و شرط كالاي خارجي و توليد كالاهاي داخلي با كيفيت و خدمات پس از فروش قابل قبول اين اعتماد را به جامعه برگرداند./1307/ت303/ب1

ارسال نظرات