۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۵۶۱۹۴۰
حجت الاسلام والمسلمین نکونام مطرح کرد؛

نمره عالی سپاه در صیانت از انقلاب اسلامی | هجمه ها نشان دهنده درستی راه سپاه است

امام جمعه شهرکرد با بیان این که هجمه ها نشان دهنده درستی راه سپاه است، گفت: سپاه با درایت و تدبیر حرکت کرده و کارهای آن به اندازه ای روشن و برجسته بوده که بدخواهان و دشمنان نتوانسته اند به جایی برسند.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نقش سپاه در جلوگیری از نفوذ به انقلاب  و حفاظت از آن گفت: سپاه در درون انقلاب اسلامی شکل گرفته و در هدفی که برای آن ترسیم شده الحمدالله توانسته خوب عمل کند و نقش آفرین باشد.

وی افزود: سپاه با عنایت الهی در صیانت از انقلاب اسلامی، سرعت بخشیدن به اهداف انقلاب و خنثی کردن توطئه ها و مکرها علیه نظام اسلامی بسیار خوب عمل کرده و نمره بالایی دارد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به برخی هجمه ها علیه سپاه اظهار داشت: طبیعی است وقتی مجموعه ای که قد علم کرده تا توطئه های دشمنان قسم خورده انقلاب را خنثی کند مورد هجمه قرار می گیرد، دشمنان به تمام معنا از انقلاب اسلامی سیلی محکم خوردند اما برای مقابله با انقلاب ساکت ننشسته اند و نمی نشینند.

وی ادامه داد: وقتی مجموعه ای مقتدر در برابر دشمن ایستاده و به فضل الهی با بصیرت، آگاهی و بینش کارها را دنبال می کند و به خوبی تحت هدایت رهبر انقلاب هستند و توطئه های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی می کند طبیعی است که دشمنان و بدخواهان نمی توانند آن را ببینند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که دشمن به هر شکل تلاش می کند که علیه سپاه هجمه کند، ابراز داشت: دشمن می خواهد نگاه مردم به سپاه  را با دروغ ها و شایعه ها تغییر دهد، با دروغ سازی ها و شایعات می خواهند مردم را در برابر سپاه قرار دهند که البته به فضل خداوند به جایی نرسیده اند و نخواهند رسید.

وی عنوان کرد: سپاه با درایت و تدبیر حرکت کرده و کارهای آن به اندازه ای روشن و برجسته بوده که بدخواهان و دشمنان نتوانسته اند به جایی برسند اما دست بر نمی دارند، سپاه باید بداند که با این دشمنی ها مواجه است و کوتاه نیاید و هم مردم باید بدانند و می دانند که این مسائل نقشه های دشمنان است  که نباید فریب بخورند کما این که تاکنون فریب نخورده اند./1323/

ارسال نظرات