۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۵۵۹۴۴۲
رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری:

شکوفایی اقتصاد کشور مستلزم بهره‌گیری صحیح از توان داخلی است

حجت الاسلام اکرمی با تأکید بر این که شکوفایی اقتصاد کشور مستلزم بهره‌گیری صحیح از ظرفیت‌ و توان داخلی است، گفت: خوشبختانه کشور ما از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است که می‌تواند ما را به خود کفایی و خود اتکائی برساند.
سید رضا اکرمی

حجت الاسلام سید رضا اکرمی، رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که سال 97 سال حمایت از کالای ایرانی است، اظهار داشت: مسأله امروز کشور شکوفایی اقتصاد است.

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری ابراز داشت: اقتصاد به منزله تولید، سرمایه‌گذاری، مصرف، صادرات و نگهداری کیفیت و کمیت است.

وی با تأکید بر این که شکوفایی اقتصاد کشور مستلزم بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توان داخلی است، افزود: خوشبختانه کشور ما از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است که می‌تواند ما را به خود کفایی و خود اتکائی برساند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: برای شکوفایی اقتصاد کشور ضروری است تا در وهله نخست معایب و نقایص تولیدات داخلی از بین برود تا شاهد ساخت کالاهایی با کیفیت باشیم. 

وی با بیان این که امیدواریم در سال جاری اشتغال و سرمایه‌گذاری افزایش یابد، خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ دولت و مردم با حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی می‌توانند مشکلات اقتصادی کشور را برطرف سازند.

حجت الاسلام اکرمی عنوان کرد: جهان طالب کالا‌هایی است که کیفیت بالا و قیمت پایینی داشته باشند، از این رو تولیدکنندگان ایرانی باید تمام توان خود را بکار گیرند تا کالاهایی با کیفیت و ارزان قیمت تولید کنند.

وی با بیان این که واردات کالایی که مشابه داخلی آن در کشور تولید می‌شود، کار درستی نیست، گفت: حمایت از کالای ایرانی یکی از مقدمات مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی است، چرا که همه اجزای اقتصاد چه به صورت تولید باشد یا مصرف و نگهداری به یکدیگر وابسته هستند. /878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات